مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع سوهان قم عمده در کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع تولیدات سوهان قم در بازار کشورعمده فروشی انواع سوهان قم با قیمت مناسب

گز سوهان لقمه ای

شکلات سکه ای بلکولاد و سوهان قم از جمله شیرینی های سنتی و اصیل ایرانی بوده که در انواع مدل های گوناگون با طعم های مختلف نباتی و کره ای به بازار عرضه شده است و در این بخش از مرکز فروش بصورت عمده با قیمت مناسب در سراسر بازار کشور ارائه می گردد که می توانید سفارشات خرید خود را به ثبت رسانید.

معرفی انواع تولیدات سوهان قم در بازار کشور

سوهان گز

بازار کشور از تولیدات سوغات استان قم را می توان همراه با انواع و اقسام گوناگون از نوع سوهان دید و معرفی کرد که این سوهان قم از معروف ترین تولید کنندگان این محصول در کشور بوده، گرچه امروزه در برخی از نقاط کشور این محصول تهیه و تولید می گردد اما دارای ان طعم و مزه ی خاص و ویژه ی سوهان قم نبوده است. انچه از تولیدات سوهان قم در بازار عرضه شده است در چندین و چند مدل بوده و این محصول بنابر استفاده از آرد گندوم و جوانه ی گندوم با زعفران، هل، کره و دیگر ترکیباتی که در تهیه و تولید ان بکار می رود به نوعی شیرینی بوده است که دارای خواص و ارزش غذایی بالایی بوده، حالا به خاطر وجود جوانه ی گندوم که امروزه برخی از واحد های تولید کننده این محصول را در نوع دسر سوهان هم به بازار عرضه نموده اند. و اما مدل های تولید شده از سوهان قم که بازار ارائه گشته است عبارتنداز:
  1. سوهان تخت گل
  2. سوهان باقلوایی
  3. سوهان سکه ای
  4. سوهان حبه ای
  5. سوهان لقمه ای
  6. سوهان گزی حبه ای
  7. سوهان گزی لقمه ای
  8. سوهان لقمه آجیلی
  9. شکلات سکه ای سفید
  10. سوهان لقمه بی مغز

هر یک از این انواع سوهان های معرفی شده برای خود در طرح های گوناگونی از ظرف ها چیده می شوند که البته نوع ظرف انتخابی از سوهان قم در بازار امروزی شامل قوطی های قلزی با جعبه های کاغذی نوع طرح فانتزی ها بوده اند که بنابر نوع بازارهای پخش و فروش مختلف در کشور انتخاب و خریداری می گردد. و نکته ی مهم تر اینکه امروزه علاوه بر اینکه سوهان قم در تمامی بازارهای ایرانی پرطرفدار و پرفروش بوده است شاهد افزایش تقاضای بازار مصرف کننده کشورهای جهانی به این محصول بوده است. پس بخش عمده ی دیگری از تولیدات این محصول در بازارهای جهانی توزیع می گردد.

سوهان قم

عمده فروشی انواع سوهان قم با قیمت مناسب

در این مرکز عرضه کننده ی انواع شیرینی جات اصفهان اعم از گز و گز سوهان اصفهان می توانید از بهترین های تولید شده سوهان قم نیز بهره مند گردید که در انواع گوناگون سوهان های معرفی شده ارائه می گردد. البته براساس نوع مدل سوهان و وزن های بسته بندی قوطی ها دارای نرخ قیمت خرید فروش متفاوتی هستند اما بنابر یک فروش مستقیم از بخش تولیدی با قیمت مناسب عرضه می گردد.

سوهان قم

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید