مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش گز نارگیل و بادام بسته بندی ۲۴ عددی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین تولید گز مغز بادام کدام است؟معرفی انواع بسته بندی گز در ایرانانواع طعم تولیدی گز مغز بادام در بازارفروش گز بادام با طعم نارگیل بسته بندی
فروش گز نارگیل و بادام

فروش شکلات سکه ای بلکولاد و گز نارگیل و بادام که این روزها می توان از طعم های جدید تولیدی در بین گزها بوده است در مدل های بسته بندی استندی ۲۴ عددی در بازار عرضه و به فروش می رسد. فروش این گزهای نارگیل و بادام از تولیدات گز مرداویج اصفهان می باشد.

قیمت گز لقمه

بهترین تولید گز مغز بادام کدام است؟

هر یک از انواع گزهای تولید شده برای افراد متفاوت جامعه طعم و مزه ی خاص و ویژه ای را دارد و هر یک دوستدار و خواهان نمونه ای از این تولیدات گزها می باشند. برای مثال بخشی از این تولیدات عمده ی گز در ارتباط با تولید نوع گزهای مغز بادام لقمه ای و یا آردی می باشد. حال که این گزهای مغز بادام باز از درصد های مختلف این مغز و طعم های متنوع تهیه و روانه ی بازار مصرف می شود. پس در مجموع از بهترین های گز تولیدی بوده است و می توانید از بین برندهای مختلف تولید کننده انتخاب و خریداری نماید.

معرفی انواع بسته بندی گز در ایران

بسته بندی های ارائه داده شده از تولیدات گز را می بینیم که در بین برندهای تولید کننده ی مختلف گز متفاوت بوده است. و این بسته بندی گز ها هر یک طرح های مدرن و به روزی را دارا هستند که با زیبای خاص خود باعث جذب مشتری به سمت خود می شود. البته هر یک از این بسته بندی گزها نیز برای خود وزن های مختلفی را دارند و یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت فروش بوده است.

فروش گزپسته

انواع طعم تولیدی گز مغز بادام در بازار

و اما می پردازیم به این انواع طعم تولیدی از گزهای بادامی که هر یک متناسب با بازارهای فروش مختلف در ایران عرضه می شود. و این طعم های معروف تولیدی گز بادامی اعم از:

  • گز بادام با طعم نارگیل
  • گز بادام با طعم ترنجبین
  • گز بادام با طعم انگبین
  • گز بادام با طعم شکلاتی
  • گز بادام با طعم علفی
  • شکلات سکه ای سفید

سفارش گز صادراتی

فروش گز بادام با طعم نارگیل بسته بندی

فروش گز بادام و نارگیل نوع بسته بندی این بخش که در جعبه های استندی و ۲۴ عددی بوده اند می توان گفت که از تولیدات گزهای اصفهان برند مرداویج عرضه می شود که البته علاوه بر نوع بسته بندی تهیه ی مدل های فله ای ان نیز امکان پذیر بوده است و همچنین می توان به دیگر برندهای تولید کننده این گزها با طعم نارگیلی نیز بوده باشیم من جمله گز بوعلی سینا که تولید کننده ی گز نارگیل با مغز پسته ای ۳۸ درصد می باشد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید