مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز آردی مخلوط ترنجبینی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع تولیدات گز مخلوط پسته بادامفروش گز آردی طعم دار ترنجبینی با قیمت مناسب
گز ترنجبینی آردی

گز مغزدار اصل

گز ترنجبینی که از جمله گزهای طعم دار سنتی و اصیل ایرانی بوده است در این بخش از مرکز فروش در نوع تولیدات گز آردی مخلوط پسته بادام و مدل تولیدات متنوع از گزهای لقمه ای مخلوط با درصد های بالا و پایین در نوع بسته بندی کادویی و فله ای به فروش می رسد.

انواع تولیدات گز مخلوط پسته بادام

گز پسته 18%

گز پسته بادام نمونه های معروف از تولیدات گز مغزدار بوده که از گذشته تا به امروز در رده ی تولیدات قرار گرفته است و تنوع کار را می توان به مجموعه برندهای تولید کننده ی متعدد از طرح های مختلف بسته بندی ها دید و معرفی کرد. و اما نمونه های تولیدی از این گز شیرینی سنتی و اصیل ایرانی که مربوط به تولیدات گز لقمه ای با گز آردی تقسیم بندی می شوند وجود هر یک از این دو مدل متفاوت از دیگری بوده که می توان تا بخش هایی از تولید این گز لقمه آردی را یکسان دید ولی مرحله ی برش با بسته بندی هر یک متفاوت از دیگری صورت می گیرد. گز آردی نوع آرد مخصوص به خود آغشته و بسته بندی می گردد تا منجر به حفظ طعم، مزه و تازگی گز گردد، در حالی که نوع گزهای لقمه ای در مدل های سلفون پیچ های دو سرپرس متالایز با شفاف بسته بندی می گردد.

و اما تولیدات ارائه شده از نوع گز مخلوط که ترکیبی از مغزهای پسته بادام تشکیل شده و تنوع را می توان در ارتباط با نوع درصد مغزهای مصرفی در ان نام برد که البته همراه با طعم های سنتی و صنعتی نیز بوده اند اعم از:

  • گز مخلوط پسته بادام ترنجبینی
  • گز مخلوط پسته بادام بیدمشکی
  • گز مخلوط پسته بادام زعفرانی
  • گز مخلوط پسته بادام میوه ای
  • گز مخلوط پسته بادام زنجبیلی
  • گز مخلوط پسته بادام آردی، لقمه و سکه ای

گز ترنجبینی آردی این بخش برای فروش در مدل تولیدات گز آردی مخلوط پسته بادام انتخاب گردیده که علاوه بر طعم های ترنجبینی در نوع طعم های بیدمشکی نیز تولید گردیده است که علاوه بر مدل های بسته بندی در تولیدات فله ای براساس نوع تقاضای بازار فروش و مصرف کننده ارائه می گردد.

گز ترنجبینی آردی

فروش گز آردی طعم دار ترنجبینی با قیمت مناسب

پس به این ترتیب برای تهیه و خرید انواع گز ترنجبینی آردی اعم از فله ای و بسته بندی کادویی با درصد های متفاوت از مغز پسته بادام می توانید با این مرکز در ارتباط باشید که براساس یک فروش عمده و مستقیم از بخش تولیدی با قیمت های مناسب در سراسر بازار ایران به فروش می رسد. پیشنهادات ارائه شده از گز آردی و مدل های گز لقمه ای نیز مناسب بازارهای پخش و فروش جهانی نیز بوده اند بنابراین برای ثبت سفارشات خرید صادراتی خود از نوع گز مخلوط لقمه ای و آردی با ما در تماس باشید.

گز ترنجبینی آردی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید