مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع گز ایرانی و قیمت عمده در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست عمده تولیدات گز ایرانی در کشورمرکز فروش گز ایرانی با قیمت مناسب در بازار

عمده شکلات سنگی پارمیدا و گز ایرانی در بازار را مجموعه ای از انواع گز اصفهان، گز بلداجی با گز تبریز را می توان معرفی کرد که در این بخش بصورت عمده در بازار های کشور و جهان با قیمت مناسب تولیدی عرضه می نمایم.

لیست عمده تولیدات گز ایرانی در کشور

از دسته بندی شیرینی جات های ایرانی به مدل های گوناگونی می توان اشاره کرد و معرفی نمود و طبق های پیشین هر یک از این شیرینی جات ها متعلق به بخش هایی از مراکز استانی کشور هستند. یکی از این شیرینی جات های کشور که در این مرکز فعالیت تولید، فروش و پخش ان در سراسر بازار کشور صورت می گیرد مربوط به تولیدات شیرینی بنام گز می باشد. گز نوعی شیرینی بوده که تولیدی متفاوت از تمامی انواع دیگر شیرینی جات ها دارد به گونه ای از هیچ گونه مواد نگهدارنده و یا آردی برای تولید ان به کار نمی رود و طعم های متفاوتی را دارا بوده اند که بخشی از شیرینی خود را از انگبین های گیاهی تهیه میکنند. این انگبین گیاهی نوعی پوشش گیاهی خود رو بوده که در بخش هایی چون نقاط اصفهان با بلداجی رشد می کنند و همین امر منجر به این شده که اکثریت بخش های تولیدی گز ایرانی در این دو مرکز مستقر شوند و لقب پایتخت گز ایران اصفهان بلداجی را به خود اختصاص دهند. پس دسته بندی گز ایرانی به این ترتیب می باشد اعم از:

  • گز لقمه ای، آردی، سکه ای، گز سوهانی، سوهان عسلی _ اصفهان
  • گز لقمه ای، آردی، سکه ای، شکلاتی، گز سوهانی_ بلداجی
  • گز لقمه ای بی مغز، گز نوقا ساده، گز نوقا مغزدار ( پسته، گردویی)، گز نوقا آجیلی_ تبریز
  • شکلات مغزدار توفیس

گز لقمه ای چهار مغز

نوع تولیدات دو قطب پایتخت گز ایران اصفهان بلداجی را می توان گفت در یک سطح هستند، یعنی تولیداتی مشابه از انواع گز لقمه ای با آردی و دیگر محصولات تولیدی از نوع شیرینی جات ها را دارا بوده اند و تفاوت را با ارائه ی برند های متفاوت از معرفی محصولات خود در بازار می توان دید. و همین طور درجه ی کیفیت در تولیدات نیز بخشی دیگر از عوامل متمایز بودن هر برندی از دیگری می شود. پس هر یک از تولیدات گز اصفهان بلداجی در تمامی بازار های ایرانی توزیع شده اند که صورت هایی از تولیدات گز کیلویی و یا گز های بسته بندی را شامل می شوند با درصد های بالا و پایین مغز ها از گز ۱۰ درصد تا گز های درصد بالای ۴۲ الی ۴۲ درصد را دربرگرفته اند.

و اما تولیدات نوع گز تبریز که از تولیدات دو قطب تولیدی گز اصفهان بلداجی بسیار متفاوت بوده است. در نوع تولیدات گز تبریز از آرد استفاده می شود که نان میکادو یکی دیگر از مواد اولیه ی در تولید این محصول می باشد. پس صورت هایی از برش های گز لقمه ای را دارا بوده اند که هم در نوع فله ای و بسته بندی کادویی می توان خرید کرد. مواد اولیه ی تولیدی گز نوقا با کل مواد اولیه ی گز اصفهان بلداجی متفاوت تر بوده است اما بازار های فروش مخصوص به خود و طرفداران مخصوص به خود را دارد هم در بازار های ایرانی و هم بازار های صادراتی.

گز اصفهان

مرکز فروش گز ایرانی با قیمت مناسب در بازار

براساس وجود مرکز های فروش این گز ایرانی در بخش های مختلف از بازار کشور این مرکز نیز یکی از مرکز های عرضه ی عمده تولیدات انواع گز ایرانی برای عمده خریداران در بازار ایران و بازار های جهانی بوده تا دسترسی و خریدی آسان را برای شما به ارمغان آوریم. پس می توانید برای ارتباط با ما و ثبت سفارشات خود از طریق راههای ارتباطی در تماس باشید و بهترین های تولید شده با پیشنهادات متفاوت از تولیدات انواع گز بهره مند گردید.

گز وانیلی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید