مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش خرید سوهان کنجدی سیاه دانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات انواع سوهان کنجدیخرید عمده سوهان کنجدی سیاه دانه فله

سفارشات خرید این مجموعه که همراه با عرضه ی سوغات اصفهان و شکلات پشمکی آیدین من جمله گز، پولکی نبات با سوهان اعم از سوهان گزی، سوهان کنجدی و … بوده است می توانید برای سفارش خرید عمده ی انواع این محصولات جهت پخش بازار داخلی با صادرات با ما در تماس باشید.

معرفی تولیدات انواع سوهان کنجدی

خب دنیای تولید شده از سوهان را می توان متنوع از اقسام گوناگون دید و معرفی کرد که یکی از گروه تولیدات این سوهان مربوط به سوهان گزی بخش تولید اصفهان می باشد که این سوهان گزی اصفهان همراه با برش لقمه ای و سلفون پیچ در نوع فله ای، بسته بندی پاکتی با کادویی عرضه شده است همراه با عرضه ی برندهای تولید کننده ی متعدد و مختلف و اما تولیدات سوهان گزی قم که همانطور که گفتیم از نوع سوهان گزی حبه ای، لقمه ای با برش باقلوایی می باشد و باز در متنوع ترین نوع جعبه ها بسته بندی می شود. و اما می پردازیم به موضوع اصلی این بخش از تولیدات سوهان کنجدی که باز مربوط به تولیدات همان قطب تولید گز ایران اصفهان می باشد. اصفهان در کنار تولیدات انواع گز بهترین تولید کننده ی پولکی نبات ها بوده بنابراین در بین تولیدات نوع پولکی خود محصولی متفاوت تر از پولکی که باز مغزیجات خاصی تهیه می شود به نام سوهان کنجدی معروف می باشد.

این سوهان کنجدی که همانند پولکی ترد، شکننده و خوشمزه بوده است تفاوتی که دارد در ترکیب برخی از این مغزیجات تهیه و تولید می گردد و علاوه بر فروش بسته بندی شده در وزن های مختلف در نوع تولیدات فله ای هم توزیع می گردد. پس این محصول سوهان کنجدی در انواع گوناگونی تهیه و تولید می گردد و نمونه های عرضه شده در بازار اعم از:

  • سوهان کنجدی سیاه دانه
  • سوهان کنجدی تخم افتاب گردان
  • سوهان کنجدی نارگیلی
  • سوهان کنجدی گشنیزی
  • سوهان کنجدی خشخاش
  • سوهان کنجدی گل محمدی
  • شکلات کادویی قافلانکوه

سفارشات خرید این مجموعه که همراه با عرضه ی سوغات اصفهان من جمله گز، پولکی نبات با سوهان اعم از سوهان گزی، سوهان کنجدی و ... بوده است می توانید برای سفارش خرید عمده ی انواع این محصولات جهت پخش بازار داخلی با صادرات با ما در تماس باشید.

خرید عمده سوهان کنجدی سیاه دانه فله

عمده تولیدات توزیع و پخش شده از این سوهان کنجدی ها در بازار نوع فله ای بوده که البته براساس وجود بازارهای پخش و فروش مختلف هستند مراکزی که خواهان نوع بسته بندی شده ی این محصول می باشند پس جهت خرید عمده ی سوهان کنجدی سیاه دانه فله ای و دیگر انواع طعم های نام برده شده می توانید با ما در ارتباط باشید.

گز سوهان ارزان

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید