مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع سوهان کنجدی اصفهان فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات انواع سوهان کنجدی اصفهانفروش محصولات سوهان کنجدی فله اصفهان عمده

سوهان کنجدی اصفهان از دیگر تولیدات در حوزه ی پولکی نبات اصفهان بوده است که در این بخش تولیدات نوع فله ای و بسته بندی شده با انواع طعم ها از قیمت های مناسب برای بازارهای پخش و فروش داخلی عرضه می گردد.

لیست تولیدات انواع سوهان کنجدی اصفهان

محصولات از تولیدات شیرینی حات اصفهان بسیار متنوع بوده است و هر یک به نوبه ی خود بازار های خرید فروش مخصوص به خود را دارا هستند و می توان گفت به نوعی در تمامی بازارهای داخلی پرطرفدار و پرفروش هستند و منجر به صادرات به کشور های جهانی نیز گردیده اند. به عنوان مثال یکی از شیرینی جات های تولیدی اصفهان که از جمله شیرینی های برتر در بین تمامی انواع انها بوده گز نام دارد و در بازار خرید فروش امروزی بازار های جهانی یکی از پرطرفدارترین انها به شمار می رود گرچه شامل حال بازار های داخلی کشور نیز می گردد. پس تولیدات در نوع گز اصفهان را همراه با انواع مدل گز لقمه ای و آردی می توان دید و دسته بندی کرد.

اما می پردازیم به موضوع این بخش که در ارتباط با تولیدات نوع سوهان کنجدی اصفهان بوده و تفاوت این محصول با سوهان گزی کنجدی اصفهان بسیار متغیر می باشد. این سوهان کنجدی از خانواده ی پولکی نبات ها بوده و تا حدودی همانند تولیدات پولکی به نوعی دیگر می باشد. سوهان کنجدی که از نوع پولکی ضخیم تر و همراه با درصد بالایی از کنجد سفید بوده در ترکیب با سایر دانه های خوراکی تهیه  و تولید می شود، به نوعی جایگزین پولکی با طعم متفاوت تر و خوشمزه همراه می باشد. تنوعی که از تولیدات این سوهان کنجدی اصفهان می توان نام برد و معرفی کرد اعم از:

  • سوهان کنجدی با طعم سیاه دانه
  • سوهان کنجدی با طعم خشخاش
  • سوهان کنجدی با طعم نارگیلی
  • سوهان کنجدی با طعم گل محمدی
  • سوهان کنجدی با طعم پسته ای
  • سوهان کنجدی با طعم تخم افتابگردان

نوع تولیدات از این سوهان کنجدی ها علاوه بر اینکه بصورت بسته بندی شده به بازار عرضه گردیده است می توانید در نوع تولیدات فله ای نیز این محصول را تهیه نماید که پخش صورت گرفته از این محصول در بستگی به نوع تقاضای بازار مصرف کننده دارد.

فروش محصولات سوهان کنجدی فله اصفهان عمده

پس به این ترتیب در این مرکز خرید فروش که عرضه ی عمده انواع و اقسام گوناگون از تولیدات گز اصفهان برای بازار های مختلف کشور و جهانی ارائه می گردد می توانید در این بخش نیز از تولیدات انواع سوهان کنجدی اصفهان بصورت فله ای و بسته بندی شده با قیمت مناسب بهره مند گردید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید