مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع پولکی ۵ طعم و ۹ طعم ۵۰۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات انواع پولکی در واحد های تولیدی چگونه ست؟ویژگی تولیدات پولکی 5 و 9 طعم چیست؟فروش عمده انواع پولکی طعم دار+5/9 طعم 500 گرمی
گز پولکی نبات طعم دار

گز پولکی نبات طعم دار

فروش انواع پولکی نبات اصفهان که در گروه تولیدات طعم های مختلف از بسته بندی های متنوع با وزن های متغیر بوده اند در این بخش عرضه ی تولیدات انواع پولکی طعم دار ۵ طعم با ۹ طعم به وزن های ۵۰۰ الی ۳۰۰ گرمی با قیمت خوب به فروش می رسد.

لیست تولیدات انواع پولکی در واحد های تولیدی چگونه ست؟

موضوعی که این بار برای فروش تولیدات ان در نظر گرفته شده است در این بخش مربوط به گروه دیگری از تولیدات شیرینی جات هایی هستند که باز در کنار و یا در واحد های تولیدی مجزا از قطب های تولیدی گز به بازار مصرف کننده ارائه می گردد و می توان گفت جزء بخشی از تولیدات برخی واحد های تولیدی گز نیز محسوب می شود. و این محصول معرفی شده به تولیدات پولکی نبات اصفهان. پولکی نبات اصفهان همچون گز ان دارای عطر و طعم ویژه و خاصی بوده با وجود اینکه در سایر نقاط برخی از استان ها نیز تهیه و تولید می گردد.

گز پولکی نبات طعم دار

همانطور که گفته شد واحد های تولیدی این محصول می تواند بخشی هایی از واحد های تولید کننده ی گز بوده باشد و یا واحد های تولیدی مجزا که تولیداتی از انواع پولکی نبات ها در طعم های گوناگون در مدل های متنوع از بسته بندی ها و … را ارائه می دهند با برند های تولید کننده ی متفاوت. و اما تولیدات ارائه شده ی این پولکی، به این ترتیب هستند که پولکی نوعی شیرینی سکه ای مانند بوده که بسیار ترد و شکننده بوده و صورت هایی از عرضه ی نوع بسته بندی شده در وزن های مختلف را دارا می باشد.

گز پولکی نبات طعم دار

ویژگی اصلی که در تولیدات پولکی می توان نام برد مربوط به طعم این محصول بوده که شیرین شده با عصاره ی اسانس های خوراکی مختلف همراه بوده است، من جمله طعم های میوه ای تا طعم هایی همچون زنجبیلی، دارچینی، کاکائویی، نعنایی، گل محمدی، زرشک، سیاه دانه و … ترکیب و به بازار مصرف کننده ارائه شده است و می دانیم که مصرف پولکی در بین خانوار های اصفهانی بسیار محبوب و رایج بوده است.

گز و نبات اصفهان

ویژگی تولیدات پولکی ۵ و ۹ طعم چیست؟

خب یکی از خصوصیت هایی که می توان در امر تولیدات این محصول و یا هر محصول دیگری نام برد و معرفی کرد مرحله ی پایانی هر تولیدی از نظر نوع بسته بندی محصول بوده که براساس نوع محصول بسته بندی های خاصی را برای ان لحاظ می کنند، و این امر برای تولیدات پولکی نیز صدق می کند. پس در بسته بندی های جعبه ای با وزن های متفاوت ۳۰۰ گرمی الی ۵۰۰، ۶۰۰ و ۷۰۰ گرمی می توان تهیه نمود. یکی از تولیدات ارائه شده ی پولکی مدل های پولکی ۵ طعم و یا ۹ طعم بوده که در جعبه های باکس بندی شده تقسیم گردیده و پولکی را در تمامی انواع طعم ها قرار می دهند.

فروش عمده انواع پولکی طعم دار+۵/۹ طعم ۵۰۰ گرمی

فروش عمده ی این بخش از شیرینی جات ها که مربوط به تولیدات انواع گز ها بوده در کنار ان تولیدات سایر محصولات از این گروه من جمله پولکی نبات ها نیز در انواع مختلف به فروش می رسد اعم از تولیدات فله ای تا بسته بندی شده که برای تهیه و خرید عمده ی این انواع پولکی ۵ طعم و ۹ طعم می توانید با وزن های ۵۰۰ الی ۳۰۰ گرمی با قیمت خوب خریداری نماید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید