مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش صادراتی سوهان و سوهان گز قم

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات سوهان و سوهان گزی مرغوبفروش صادراتی سوهان قم با قیمت مناسب
سوهان قم

سوهان قم

فروش صادراتی شکلات قلبی سورپرایز و سوهان قم که از جمله سوغاتی معروف این بخش از استان کشور بوده است در انواع و اقسام مدل های گوناگون از تولیدات این سوهان قم همراه با تولیدات سوهان گزی در نوع لقمه ای و حبه ای از تنوع بسته بندی ها عرضه و به فروش می رسد.

تولیدات سوهان و سوهان گزی مرغوب

سوهان را نیز می توان یکی از سوغاتی ها و شیرینی های سنتی و اصیل ایرانی معرفی کرد که قطب تولیدی ان به بخش استانی از شهر قم باز می گردد و می توان گفت به نوعی شیرینی بوده که دارای خواص و املاح و مواد معدنی مغزی بوده است  و این امر به خاطر وجود مواد اولیه ی مصرفی در تولید این محصول که همراه با آرد گندم، جوانه ی گندم، هل، زعفران و … می باشد که بنابر اشکال و مدل های برشی مختلف ان را تهیه تولید و روانه ی بازار مصرف می کنند. این سوهان بنابر یک حالت ترد و شکننده ای که دارد نوع بسته بندی این محصول را اغلب در جعبه های فلزی با قطر و سایز های گوناگون می توان دید. نمونه های تولیدی از این سوهان قم با این اسامی معرفی شده اند که عبارتنداز:

  • سوهان لقمه ای
  • سوهان آجیلی
  • سوهان حبه ای
  • سوهان سکه ای
  • سوهان باقلوایی
  • سوهان تخت یا گل
  • سوهان گز حبه ای
  • شکلات قیفی سوربن عمده

سوهان قم

پس نمونه های معرفی شده مربوط به سوهان قم بودند و همانطور که گفته شد در طرح با ابعاد گوناگون از بسته بندی های فلزی قرار می گیرند از دیگر محصولات تولیدی در بخش تولیدات سوهان قم می توان به وجود سوهان گزی قم اشاره کرد گرچه این محصول در بین تولیدات گز بخش اصفهان بلداجی بسیار دیده می شود اما نوع سوهان گزی قم را می توان بصورت لقمه ای همراه با چیدمان در همان ظرف های فلزی دید در حالی که تولیدات نوع گز سوهان اصفهان بصورت سلفون پیچ های تک نفره هستند.

سوهان گزی قم علاوه بر اینکه در مدل های لقمه ای عرضه می شود نوع و مدل دیگر از این سوهان گز، مدل سوهان گز حبه ای بوده که باز همان عطر و طعم سوهان های مرغوب، باکیفیت، درجه یک و اعلا را دارا می باشند. و همچنین می توان گفت که با برندهای تولید کننده ی مختلفی در بازار همراه هستند که امروزه می توان شاهد رشد بازار صادراتی از محصولات سوهان قم به سراسر کشورهای جهان هستیم من جمله کشورهای همسایه با حاشیه خلیج فارس.

سوهان قم

فروش صادراتی سوهان قم با قیمت مناسب

و اما قیمت فروش سوهان قم با سوهان گزی قم و اصفهان که براساس درجه ی کیفیت در تولید می توان انها را همراه با نوسان در نرخ قیمت های فروش متفاوتی دید که در این بخش پیشنهادات متفاوت و گوناگونی از سوهان با سوهان گز قم براساس نوع تقاضای بازار مصرف کننده ارائه می گردد که در مجموعه بنابر یک عرضه و فروش مستقیم با قیمت های مناسب به فروش می رسد.

سوهان قم

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید