مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع سوهان عسلی کنجدی فله اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست عمده تولیدات انواع سوهان در اصفهانپرطرفدارترین نوع سوهان اصفهان در بازارمرکز سفارش خرید عمده سوهان عسلی کنجدی

انواع سوهان اصفهان و شکلات صبحانه یک کیلویی را می توان با تولیدات متنوعی از این محصول نام برد و معرفی کرد که یکی از تولیدات ارائه شده از سوهان اصفهان مرتبط با تولیدات سوهان عسلی و کنجدی بوده که صورت های از تولیدات سوهان فله ای و بسته بندی شده با قیمت مناسب در این بخش عرضه می گردد.

لیست عمده تولیدات انواع سوهان در اصفهان

در اصفهان این دیار نصف جهان با عمده سوغات متنوعی روبه رو هستیم که وجود هر یک را می توان گفت مربوط به دوره های خاصی از سالیان بسیار دوری باز می گردد که یکی از این سوغات در رده ی خوراکی جات ها که از حوزه ی شیرینی جات ها نیز بوده است مربوط به تولیدات گز می باشد و این گز یکی از شیرینی های اصیل و سنتی ایرانی بوده که قدمتی چندین ساله را به خود اختصاص داده است و در اصفهان صورت های انبوه و عمده ای از این محصول تهیه تولید و روانه ی بازار مصرف می گردد. در کنار تولیدات این انواع گز ها یکی از محصولات ارائه شده مربوط به تولیدات سوهان اصفهان می باشد که در درجه ی اول نوع تولید سوهان اصفهان مدل سوهان گزی لقمه ای می باشد که این مدل نیز برای خود در نمونه های متنوعی تولید گردیده است. نمونه ی ویژه و خاص دیگر از تولیدات سوهان اصفهان در مدل سوهان های عسلی می باشد. این سوهان عسلی اصفهان همانند پولکی بسیار ترد و شکننده بوده که همراه با تزیین خلال پسته و بادام بصورت های سوهان عسلی تخت و سوهان عسلی لقمه ای ارائه گردیده است.

پرطرفدارترین نوع سوهان اصفهان در بازار

از دیگر نمونه های سوهان اصفهان می توان به مدل سوهان کنجدی اشاره کرد که نوع و طرز تهیه ی ان از تمامی انواع سوهان ها متفاوت تر بوده که اغلب همراه با چای مصرف می شود و این سوهان کنجدی باز خود صورت های گوناگونی از تولیدات را دارا بوده است هم در نوع ساده ی سوهان کنجدی عسلی و هم نوع سوهان کنجدی عسلی با مغزیجات دیگر مانند:
  • سوهان کنجدی عسلی خشخاش
  • سوهان کنجدی عسلی گشنیزی
  • سوهان کنجدی عسلی سیاه دانه
  • سوهان کنجدی عسلی نارگیلی
  • سوهان کنجدی عسلی گل محمدی
  • شکلات سکه ای فرمند

حال اینکه نوع پرطرفدار و پرفروش از تولیدات این انواع سوهان اصفهان کدام یک از موارد نام برده شده می باشد باید گفت بستگی به نوع تقاضای بازار مصرف کننده دارد، پس تمامی تولیدات طرفدارات خاص و مخصوص به خود را دارا بوده اما در حجم های متفاوت و در بخش های مختلف از مراکز استانی کشور و حتی بازار های صادراتی توزیع می گردد.

مرکز سفارش خرید عمده سوهان عسلی کنجدی

به این ترتیب برای سفارش و خرید عمده انواع سوهان اصفهان اعم از سوهان عسلی لقمه ای تخت و یا سوهان عسلی کنجدی ساده و مغزدار در مدل های بسته بندی شده و فله ای می توانید با ما همراه باشید که تولیداتی اعلا و درجه یک با قیمت های مناسب در تمامی بازار های ایرانی و بازار های جهانی به فروش می رسانیم.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید