مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع سوهان و سوهان گز اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

ایا تولیدات سوهان در اصفهان همچون سوهان قم است؟نمونه تولیدات سوهان گزی اصفهان چگونه ست؟مرکز فروش انواع سوهان و سوهان گزی + قیمت مناسب

تولیدات گز اصفهان یکی از معروف ترین نوع شیرینی خاص و ویژه ی کشور بوده است که در این قطب تولیدی انواع تولیدات سوهان گزی با سوهان اعلا و درجه یک همراه با قیمت خرید فروش مناسب جهت توزیع و  پخش در بازار های سراسری کشور و جهان عرضه می گردد.

ایا تولیدات سوهان در اصفهان همچون سوهان قم است؟

اصفهان معروف به دیار نصف جهان در خود با وجود اثار و بنا های تاریخی بسیاری که دارا بوده و هر ساله بنابر وجود این اثار باستانی منجر به ورود مسافران و گردشگران بسیاری از سراسر کشور و حتی جهان می گردد می توان گفت یکی از استان های توریستی کشور بوده است و علاوه بر وجود این آثار باستانی می توان اشاره کرد به وجود سوغاتی های بسیار که از صنایع دستی تا خوراکی های خوشمزه و بی نظیری را شامل می شود. ما در این بخش انچه از سوغات اصفهان را ارائه می دهیم مربوط به نوع خوراکی از گروه شیرینی جات ها بوده است و دسته بندی شیرینی جات تولیدی بخش اصفهان را می توان اینطور وصف کرد که اعم از:

  • انواع گز لقمه ای، گز آردی و گز سکه ای
  • انواع گز سوهانی لقمه ای
  • انواع پولکی نبات درجه یک
  • انواع شیرینی برشتوک، شیرینی کرکی، شیرینی نخودچی
  • انواع سوهان عسلی و سوهان کنجدی

می باشد که البته شامل مجموعه واحد های تولیدی از صنایع غذایی بسیاری را نیز در خود جای داده است. اما می پردازیم به موضوع خودمان در این بخش که مربوط به همان تولیدات انواع گز اصفهان بوده و جزء برترین نوع شیرینی کشور می باشد و در این قطب و پایتخت گز ایران اصفهان تولید می گردد با قدمتی چندین و چند ساله. حالا یکی از تولیدات گز اصفهان همان سوهان گزی لقمه ای بوده که در صورت های مختلف از بسته بندی روانه ی بازار مصرف نموده است در کنار ان تولیدات سوهان را نیز ارائه داده است که مربوط به سوهان لقمه ای، حبه ای و سوهان های باقلوا و سکه ای بوده اند. درسته که این نوع از تولیدات سوهان در مدل های مختلف مربوط به تولیدات بخش استان قم بوده ولی شاهد تولیدات سوهان در برخی از واحد های تولید کننده ی گز اصفها نیز هستیم.

نمونه تولیدات سوهان گزی اصفهان چگونه ست؟

همانطور که گفته شد مدل های تولیدی از سوهان گزی اصفهان همان گز سوهان لقمه ای بی مغز بوده که در نوع سوهان گزی فله ای و بسته بندی های کادویی و مدل سوهان گزی پاکتی در وزن های مختلف عرضه شده اند که نمونه ی رایج از توزیع سوهان گزی اصفهان تولیدات فله ای و بسته بندی های پاکتی در وزن های یک کیلوگرمی بوده اند با برند های مختلف تولید کننده همچون سوهان گزی کرمانی، معراج و … .

مرکز فروش انواع سوهان و سوهان گزی + قیمت مناسب

مرکز های فروش گز در اصفهان را همراه با مجموعه فروشگاه ها و نمایندگی های فروش متعددی می توان نام برد و دید که این بخش نیز یکی از مرکز های فروش و پخش عمده تولیدات از سوهان و سوهان گزی اصفهان با قیمت مناسب برای تمامی بازار های داخلی و صادراتی می باشد، بنابراین می توانید برای سفارش و خرید عمده ی محصولات از انواع گز اصفهان با این مرکز در ارتباط بوده باشید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید