مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت تولیدی سوهان کنجدی عسلی فله ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

واحد های تولید کننده ی سوهان کنجدی عسلی در کشورویژگی های تولیدی سوهان کنجدی عسلی چیست؟فروش تولیدات انواع سوهان کنجدی/سوهان گزی/سوهان عمده

تولید سوهان کنجدی عسلی که از مجموعه گروه تولیدات شیرینی جات ها چون پولکی بوده است در انواع گوناگون از تولیدات بصورت فله ای و بسته بندی شده با قیمت مناسب برای بازار های پخش و فروش در کشور عرضه می شود.

واحد های تولید کننده ی سوهان کنجدی عسلی در کشور

محصول عرضه شده ی این بخش در ارتباط با تولیدات سوهان کنجدی عسلی بوده است که این محصول از مجموعه تولیدات گروه تولیدی پولکی نبات در کشور بوده است و اصفهان یکی از بخش های تولید کننده ی عمده ی این محصول در خود می باشد. می دانیم که سوغات اصلی و معروف اصفهان از شیرینی جات ها در کشور بنام گز نام برده شده است و با مجموعه واحد های تولید کننده ی بسیاری روبه رو هستیم که این گروه تولیدات از انواع گز را علاوه بر توزیع در بازار خود در تمامی بازاره ای کشور و حتی بازار های جهانی تامین می کند.

پس می پردازیم به معرفی تولیدات سوهان کنجدی عسلی اصفهان، این محصول در واحدهای تولیدی پولکی نبات اصفهان تهیه می شود، که البته برخی از واحد های تولیدی گز اصفهان علاوه بر تولیدات گز، ارائه دهنده ی این گروه محصول نیز می باشد، اما واحد های تولیدی مجزای پولکی نبات تولیدات سوهان کنجدی عسلی را نیز شامل می شوند. و تولیداتی از نوع سوهان کنجدی عسلی فله ای با بسته بندی شده را ارائه می دهند.

تولیدات از نوع سوهان کنجدی عسلی با وجود اینکه همانند تولیدات پولکی بسیار ترد و شکننده بوده است ولی تا حدودی می توان گفت که مواد اولیه ی مصرفی ان متفاوت از نوع پولکی ها می باشد. این محصول به نوعی می توان گفت با استقبال بازار فروش خوبی همراه بوده که در انواع طعم ها به بازار مصرف کننده توزیع گردیده است.

ویژگی های تولیدی سوهان کنجدی عسلی چیست؟

و اما خصوصیت ها و ویژگی های تولیدی از این سوهان کنجدی عسلی، اینطور می باشد که مایه ای عسلی مانند و رقیق، شیرینی را دارا بوده که مملو از دانه های کنجد بوده است و علاوه بر ترکیب دانه های کنجد از دیگر دانه های مغزیجات نیز برای طعم دار کردن و خوشمزه تر شدن این محصول استفاده می شود، مانند سوهان کنجدی عسلی سیاه دانه، سوهان کنجدی عسلی خشخاش، سوهان کنجدی عسلی نارگیلی، گل محمدی، گشنیزی و … .

فروش تولیدات انواع سوهان کنجدی/سوهان گزی/سوهان عمده

فروش تولیدات از نوع شیرینی جات بخش اصفهان در این مرکز به طور مستقیم از واحد های تولیدی ارائه می گردد و شامل تولیداتی چون انواع گز لقمه ای، آردی، انواع تولیدات پولکی نبات های طعم دار فله ای و بسته بندی همراه با تولیدات سوهان کنجدی عسلی که در انواع طعم های نام برده می باشند. علاوه بر این تولیداتی چون سوهان گزی، سوهان عسلی با سوهان نیز بخشی دیگر از محصولات این مرکز برای عرضه در تمامی بخش های متعدد از بازار کشور بوده که برای خرید می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

سفارشات خرید این مجموعه که همراه با عرضه ی سوغات اصفهان من جمله گز، پولکی نبات با سوهان اعم از سوهان گزی، سوهان کنجدی و ... بوده است می توانید برای سفارش خرید عمده ی انواع این محصولات جهت پخش بازار داخلی با صادرات با ما در تماس باشید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید