مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید تولیدات گز آنتیک اصفهان عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست نوع بسته بندی تولیدات گز آنتیکانواع مدل گز مغزدار تولید آنتیک چیست؟بخش مرکز فروش آنلاین عمده گز اصفهان آنتیک در کشور

تولیدات عمده گز اصفهان و شکلات پشمکی آیدین معرفی شده با اسامی مختلف از نام های تجاری و گز آنتیک اصفهان نمونه ی برند های معروف و مشهور این قطب تولیدی گز کشور بشمار می رود در این مرکز خرید با قیمت های عمده ی کارخانه ای به فروش می رسد.

لیست نوع بسته بندی تولیدات گز آنتیک

با اینکه اصفهان از جمله قطب های تولیدی این شیرینی ایرانی در خود بوده است با دسته های متعددی از واحد های تولید کننده روبه رو می شویم که هر یک از انها دارای خصوصیت ها و ویژگی های متعددی از تولیدات را دارا هستند. و همین طور دارای تولیدات متنوعی از محصولات گز و شکلات کادویی قافلانکوه نیز بوده اند. انچه در این بخش در نظر گرفته شده است مربوط به گروه تولیدات گز آنتیک اصفهان می باشد من جمله برند های برتر و مشهور گز در این پایتخت گز ایران بشمار می رود و می توان گفت قدمتی طولانی در امر تولیدات گز را تا به امروز دارا بوده و بهترین بازار فروش هم داخلی و هم صادرات را به خود اختصاص داده است.

پس مجموعه ی تولیدات از گز آنتیک اصفهان را می توان اینطور دسته بندی کرد که شامل مدل برش های گز لقمه ای، گز آردی با گز سکه ای بوده که وجودی از طعم های گوناگون انگبین های گیاهی را شامل می گردد مانند گز انگبینی، ترنجبینی، عسلی، زعفرانی می باشد و صورت های متنوعی از بسته بندی ها با تولیدات فله ای گز را دارا می باشد البته از دیگر محصولات تولیدی به غیر گز در این واحد تولیدی شامل انواع پولکی نبات، سوهان گزی با سوهان عسلی های اعلا و درجه یک در نوع لقمه ای و تخت. همین طور می توان به وجود سه مدل شیرینی دیگر از تولیدات شیرینی های مخصوص اصفهان اشاره کرد چون شیرینی کرکی، برشتوک با شیرینی نخودچی می باشد.

و اما لیست بسته بندی از محصولات گز انتیک، می توان گفت که نوع بسته بندی این گروه تولیدی گز به جند دسته تقسیم بندی می شود و ان هم گز های بسته بندی لوکس، مجلسی، کادویی، سازمانی که تمامی این چند دسته از مدل های بسته بندی گز آنتیک تشکیل شده از تمامی مدل های نام برده از تولیدات گز با درصد های متفاوت مغز ها.

انواع مدل گز مغزدار تولید آنتیک چیست؟

و اما نوع مغز های ارائه شده از تولیدات گز، از قدیم تا به امروز نوع سنتی از مصرف مغز ها در تولیدات گز، گز با مغز پسته، گز بادام با گز مخلوط پسته بادام می باشد که هر یک از این سه مورد همانند گروه های دیگری تولیدی با درصد های متفاوتی تشیکل شده اند. که برخی از این درصد های تولیدی گز مغزدار آنتیک شامل گز مغزدار ۴۰%، ۳۰%، ۲۵% ۳۲% و … می باشد که در ترکیب یکی از طعم های نام برده شده و برش های گزی معرفی گردیده تهیه و بسته بندی شده است.

بخش مرکز فروش آنلاین عمده گز اصفهان آنتیک در کشور

بخش مرکزی از فروش تولیدات گز انتیک اصفهان در بازار گز اصفهان را می توان مجموعه های متعددی از فروشگاه ها را نام برد که در کنار ان این بخش نیز یکی از مرکز های فروش مستقیم و عمده از تولیدات گز انتیک در سراسر بازار کشور می باشد که برای سفارشات و خرید عمده با این مرکز می توانید در تماس بوده باشد که جهت تهیه و خرید های صادراتی از تولیدات انواع گز اصفهان نیز می توانید با ما در ارتباط باشید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید