مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید گز با روکش سوهان لقمه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع تولیدات گز لقمه ای با روکش سوهانسفارشات خرید سوهان گزی لقمه ای در بازارخرید سوهان گز لقمه ای با قیمت مناسب

گز بیدمشکی

گز ایرانی در انواع مختلفی از تولیدات امروزه عرضه ی بازار مصرف شده است که شامل مجموعه تولیدات انواع گز اصفهان، انواع گز بلداجی با انواع گز تبریز که این بخش همراه هستیم با معرفی تولیدات نوع گز با روکش سوهان که برای خرید با قیمت های مناسب می توانید در این بخش درخواست دهید.

انواع تولیدات گز لقمه ای با روکش سوهان

همانطور که گفته شد تولیدات نوع گز این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی در صورت های مختلف از تولیدات همراه بوده است من جمله تولیدات گز لقمه ای، گز آردی که به دو بخش گز مغزدار با گز بی مغز تقسیم بندی می شود و نبابر درخواست های متفاوت از بازار در درصد های متفاوت تولید می گردد. گز لقمه ای بالاترین درصد درخواست و خرید را دارا بوده هم در نوع مغزدار و هم تولیدات بی مغز.

صادرات گز تبریز
گز لقمه ای مغزدار شامل گز پسته ای و بادام با گز مخلوط بوده و گز پسته ای در درجه ی اول بالاترین درخواست خرید را دارا بوده همراه با ان گز مخلوط و گز بادامی. و از گروه تولیدات گز بی مغز می توان به همان گز لقمه ای ساده اشاره کرد همراه با ان نوع دیگر از تولیدات این گز بی مغز شامل گز لقمه ای با روکش سوهان بوده است که معروف به سوهان گزی و یا گز سوهانی لقمه ای بوده. این گز با روکش سوهان که دارای برش لقمه ای بوده همچون گز بصورت تک نفره بسته بندی شده و شامل همان مدل های متنوع از بسته بندی های گز مغزدار در نوع فله ای، پاکتی با بسته بندی های کادویی بوده است.

سفارشات خرید سوهان گزی لقمه ای در بازار

درخواست های خرید بازار از گز لقمه ای با روکش سوهان اغلب در نوع تولیدات فله ای و بسته بندی های پاکتی بوده است و که نوع گز سوهانی پاکتی در وزن های یک کیلو گرمی بوده اند و البته نیم کیلویی که تولیدات فله ای ان در وزن های متفاوت ۵ الی ۶ کیلوگرمی پر شده اند. پس بنابر وجود هر یک از بخش های مختلف از بازار کشور توزیع و پخش های متفاوتی از این محصول صورت می گیرد.


در نوع تولیدات سوهان گزی مغزدار پسته ای، می توان به تولیدات سوهان گزی حبه ای بخش قم اشاره کرد که تولیداتی متفاوت تر از نوع بخش اصفهان دارند. این سوهان گزی قم در نوع برش های حبه ای و بسته بندی های قوطی فلزی در وزن های ۲۵۰ گرمی، ۴۵۰ گرمی با ۵۰۰ گرمی را شامل می شوند.

خرید سوهان گز لقمه ای با قیمت مناسب

قیمت گز لقمه ای با روکش سوهان براساس درجه ی کیفیت در نوع تولیدات متفاوت بوده است و براساس اینکه از گروه تولیدات گز بی مغز بوده نسبت به تولیدات گز مغزدار ارزان قیمت ترین بوده است. در این بخش می توانید سفارشات خرید خود از انواع گز لقمه ای با روکش سوهان بهره مند گردید اعم از لقمه ای و تولیدات حبه ای که همگی با قیمت های مناسب جهت عرضه و پخش در سراسر بازار های کشور و تامین بازار های جهانی به فروش می رسد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید