مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فله ای گز شکلاتی پسته ای شاهکار

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمونه تولیدات گز فله ای شاهکار چیست؟نوع تولیدات گز شکلاتی موجود در بازار چگونه اند؟قیمت فله ای انواع گز شاهکار+گز شکلاتی لقمه پسته

گز لقمه ای چهار مغز

قیمت فله ای گز از نظر اینکه گز پسته ای، مخلوط و یا بادام بوده است متغیر بوده که فروش این بخش همراه با پیشنهادات تولیدی از گز شاهکار بلداجی در نوع تولیدات گز شکلاتی لقمه ای با مغز پسته و قیمت های خوب بازار فروش می باشد.

نمونه تولیدات گز فله ای شاهکار چیست؟

گز نمونه ی برتر در بین تولیدات انواع و اقسام گوناگون شیرینی جات های بخش های مختلف از کشور بوده است که این تولیدات مربوط به قطب تولیدی چون اصفهان بلداجی بوده است که لقب پایتخت گز ایران را به خود اختصاص داده اند و می دانیم که در هر یک از این قطب های تولیدی مجموعه واحد های تولید کننده ی بسیاری جای گرفته است که تولیدات را با اسامی مختلفی از نام های تجاری به بازار مصرف ارائه نموده اند.

گز به این جهت از دیگر تولیدات برتر بوده که دارای ارزش غذایی بالایی بوده است و مصرف ان برای هر فردی مفید می باشد. و تولیدات این محصول شامل تولیدات گز لقمه ای و گز آردی بوده و همانطور که گفته شده است هر یک از این دو مدل تولیدی برای خود به چند دسته و بخش تقسیم بندی می شوند. من جمله از نظر نوع عرضه در بازار که شامل تولیدات گز فله ای کیلویی با گز کادویی می باشد.

گز صادراتی به کانادا

هر یک از این دو مدل عرضه باز صورت های مختلفی را به خود اختصاص داده اند گز فله ای پاکتی و گز بسته بندی که از طرح های متنوع با وزن های مختلف تشکیل شده است. و اما موضوع این بخش که در ارتباط با یکی از برند های معروف و مشهور تولیدات گز بخش پایتخت ایران بلداجی بنام گز شاهکار که از حمله برند های برتر تولید کننده انواع گز درجه یک و باکیفیت بوده است، و از تولیدات فله ای گز شاهکار می توان به وجود گز های لقمه ای با درصد های متفاوت از طعم های بی نظیر انگبین های گیاهی اشاره کرد من جمله گز با طعم ترنجبین، شیرخشت، عسل.

گز صادراتی به کانادا

نوع تولیدات گز شکلاتی موجود در بازار چگونه اند؟

یکی از مدل های تولیدی گز فله ای شاهکار از نوع گز شکلاتی لقمه ای بوده که از ویژگی های تولیدی این گز شکلاتی می توان اینطور وصف کرد که گزی با برش های کوچک چون شکلات بوده که با مغز پسته و یا مخلوط ترکیب شده که باز همانند گز لقمه ای تک سلفون پیچ شده است که در نوع فله ای به وزن های ۵ کیلوگرمی در کارتن پر شده اند. درصد های تولیدی از این گز شکلاتی را می توان از بالاترین درصد چون گز ۴۲ درصد تا گز ۱۸ با ۲۸ درصد دید که عرضه گردیده است.

گز عسلی 42%

قیمت فله ای انواع گز شاهکار+گز شکلاتی لقمه پسته

قیمت فله ای گز لقمه ای و یا گز آردی برمبنای نوع تولید که می تواند هر یک از انواع مغزیجات با درصد های متفاوت از طعم های گوناگون انگبین های گیاهی بوده باشد تاثیر گذار بر نرخ قیمت خرید فروش محصول می باشد، پس این تولیدات گز فله ای شاهکار حال مدل برشی لقمه ای تا شکلاتی براساس موارد ذکر شده همگی دارای نرخ قیمت های فروش متفاوتی هستند که در این بخش می توانید با نرخ قیمت خوب و تولیدات تازه از گز لقمه ای شکلاتی پسته ای بهره مند گردید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید