مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز زعفرانی پسته+بادام کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

دسته بندی و معرفی تولیدات گز کیلویینوع تولیدات گز زعفرانی مغزدارفروش گز زعفرانی با مغز پسته+بادام کیلویی قیمت مناسب

گز کیلویی که متشکل از انواع گز لقمه ای و آدی و نوع مغزدار و بی مغز همگی در کارتن های ۵ کیلویی به بازار مصرف عرضه شده است و فروش این بخش همراه با تولیدات گز زعفرانی پسته و بادام با قیمت مناسب برای هر بازار فروشی بوده است.

دسته بندی و معرفی تولیدات گز کیلویی

گزی که در واحد های تولید کننده ی گز بخش اصفهان بلداجی تهیه و تولید می گردد همگی در یک سطح تولید قرار دارند به این ترتیب که دارای تولیدات گز فله ای تا گز های کادویی بوده اند ولی هر کدام متشکل از صورت های مختلف از تولیدات گز حال در نوع مغزدار تا بی مغز که همراه با یکی از طعم های انگبین های گیاهی تهیه شده اند. پس همانطور که در بخش های قبل هم معرفی کردیم تولیدات از نوع گز شامل مدل های گز لقمه ای و آردی بوده است.

و هر بخشی از بازار انچه از تولیدات ارائه شده را براساس نوع تقاضای بازار مصرف کننده ی خود ان را خریداری می نماید. صورت های ارائه شده از گز در بازار شامل تولیدات گز کیلویی با گز کادویی بوده است، حال اینکه نوع تولیدات گز کیلویی شامل چه مدل گز هایی می باشد با اینطور معرفی کرد که گز کیلویی ممکن است در بسته بندی های پاکتی به وزن های یک کیلوگرمی پر شده باشند یا بصورت فله در کارتن به وزن های ۵ کیلوگرمی و این حالت مربوط به تولیدات گز کیلویی لقمه ای بوده.

اما تولیدات گز کیلویی آردی که در ظروف مخصوص از سینی ها به وزن های ۲ الی  کیلوگرمی یا پک های نیم کیلویی بصورت وکیوم شده از درصد های متفاوت مغز پسته و بادام تهیه می شوند. و البته از نظر نوع قیمت فروش با هم کمی متفاوت تر هستند. پس دسته بندی تولیدات گز کیلویی شامل انواع گز کیلویی لقمه ای و آردی از مغز پسته و بادام با درصد های متفاوت تا طعم های گوناگون را تشکیل می دهد.

گز صادراتی به کانادا

نوع تولیدات گز زعفرانی مغزدار

به عنوان مثال یکی از این انواع گز کیلویی مغزدار مربوط به تولیدات گز با طعم زعفران بوده است با اینکه گز زعفرانی را اغلب در نوع تولیدات گز پسته ای می شناسند براساس ذائقه های مختلف در نوع گز زعفرانی با مغز بادام هم تهیه می گردد و از درصد مغز های ۲۸ الی ۱۸ درصد را تشکیل داده اند. این گز زعفرانی با اینکه صورت هایی از تولیدات گز فله ای را شامل می باشد در نوع بسته بندی کادویی به وزن های ۲۵۰ گرمی الی ۴۵۰ گرمی به بازار فروش عرضه شده است.

گز لقمه ای پسته ای

فروش گز زعفرانی با مغز پسته+بادام کیلویی قیمت مناسب

فروش این بخش از تولیدات گز ایرانی که شامل انواع و اقسام گوناگون از مدل های تولیدی گز بوده است، فروش این بخش همراه با معرفی و پیشنهادات متفاوت از تولیدات گز مغزدار پسته و بادام با درصد های متفاوت در طعم های زعفرانی و دیگر طعم های انگبین دار می باشد، با اینکه از نظر قیمت فروش نمی توان گفت قیمت های ارزان را دارا هستند اما با قیمت مناسب و عمده ی درب کارخانه ای به فروش می رسد.

گز صادراتی آردی لقمه ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید