مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز ۲۸ درصد فله ای بلداجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات گز فله ای بلداجیانواع تولیدات ارائه شده گز 28 درصدفروش قیمت مناسب گز کیلویی+فله ای بلداجی

گز لقمه ای چهار مغز

قیمت گز برمبنای درصد مغز مصرفی با نوع کیفیت تولید شده در بازار سنجیده و به فروش می رسد که در این بخش عرضه ی تولیدات گز فله ای کیلویی از نوع گز ۲۸% حال مغز پسته ای، بادام با مخلوط به فروش می رسد از تولیدات گز بلداجی با قیمت مناسب.

لیست تولیدات گز فله ای بلداجی

بلداجی یکی از بخش های کوچک از استان چهارمحال و بختیاری بوده است که تولید کننده برترین و بهترین شیرینی سنتی و اصیل ایران بنام گز بوده است و تا به امروز توانسته است لقب پایتخت گز ایران را به خود اختصاص دهد. پس یک قطب بزرگ تولیدی گز در کشور می باشد. در این قطب تولید کننده ی گز می توان به وجود مرکز های تولیدی بسیاری اشاره کرد که هر کدام با برند های متفاوتی معرفی شده اند.

گز صادراتی نیکومنش

انچه از تولیدات گز این پایتخت گز ایران بلداجی در بازار های کشور توزیع و به فروش رسیده است تولیداتی اعلا و درجه یک در تنوعی از مدل های گز لقمه ای و گز آردی بوده اند که هر کدام از تولیدات برگرفته از یکسری ویژگی های خاص در تولیدات. یکی از این ویژگی ها در امر تولید عرضه ی گز در نوع فله ای و گز کادویی بوده است که در همه حال بازار تقاضای خرید برای این دو مدل گز وجود دارد، گز فله ای و یا کادویی هر دو از تولیدات یکسانی همراه هستند یعنی در نوع گز فله ای و گز کادویی مدل هایی از تولیدات گز های مغزدار تا بی مغز قابل خریداری هستند.

گز صادراتی نیکومنش

از لیست تولیدات انواع گز فله ای بلداجی می توان به این چند مورد اشاره کرد که شامل گز فله ای لقمه ای و گز فله ای آردی که عمده تولیدات برپایه ی گز مغزدار بوده و در کنار تولیدات گز فله ای بی مغز هم می توان به وجود گز سوهانی با گز لقمه ای سفید اشاره کرد. لیست تولیدات از گز فله ای مغزدار بلداجی شامل گز فله ای پسته ای، گز فله ای مخلوط با گز فله ای بادام از درصد های بالا و پایین چون گز فله ای مغزدار ۱۰% الی ۴۲ درصد را تشکیل داده اند. ویژگی دیگر از تولیدات گز فله ای عرضه ی نوع سلفون تولیدی که می تواند از نوع شفاف و یا متالایز بوده باشد.

گز شکلاتی پسته ای

انواع تولیدات ارائه شده گز ۲۸ درصد

یکی از تولیدات ارائه شده ی گز فله ای بلداجی از درصد های متفاوت ارائه شده مربوط به گز فله ای ۲۸ درصد بوده است. این تولیدات از گز ۲۸ درصد فله ای می توان به وجود گز پسته ای، گز مخلوط با گز بادام اشاره کرد. این تولیدات از گز فله ای ۲۸ درصد هر کدام بصورت مجزا در بخش های مختلف از بازار به فروش می رسد که در درجه ی نخست تولیدات از گز پسته ۲۸ درصد پرفروش ترین، بعد از ان تولیدات گز مخلوط بازار فروش خوبی را به همراه دارد و بعد تولیدات گز ۲۸ درصد بادام بوده است. این گز ۲۸ درصد از مغز های مختلف و تولیدات گز بلداجی در نوع برش های لقمه ای و برش شکلاتی عرضه می گردد.

گز لقمه ای چهار مغز

فروش قیمت مناسب گز کیلویی+فله ای بلداجی

قیمت فروش تولیدات هر یک از انواع گز ها متغیر بوده است که یکی از دلایل مربوط به نوع مغز مصرفی دارد. پس در این بخش اینترنتی فروش انواع گز پایتخت ایران می توانید هر انچه از تولیدات انواع گز فله ای بلداجی اعم از گز ۲۸ درصد و … می توانید با ما از طریق راههای ارتباطی در تماس باشید و بهترین های تولید شده از گز پایتخت ایران بلداجی برای فروش، پخش و صادراتی بهره مند گردید.

گز صادراتی نیکومنش

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید