مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش گز نوقا آجیلی اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

نوقا تبریز چه تفاوتی با گز اصفهان دارد؟تولید کننده بهترین گز نوقا مغزدار اصفهان
گز مغزدار بادام

شکلات سنگی پارمیدا و گز نوقا اصفهان یکی از خوشمزه ترین و مقوی ترین انواع مختلف این محصول است که در بسته بندی های بسیار بهداشتی و شیک در دسترس مشتریان گرامی قرار می گیرد. فروش این محصول در بازار با قیمت مقرون به صرفه ای انجام می شود. برای فروش و عرضه این کالا می توان از روش های متعددی استفاده کرد که از جمله آن می توان به فروش حضوری و آنلاین اشاره نمود. ارسال کالا در فروش آنلاین در سریع ترین زمان انجام می شود.

نمایندگی فروش گز نوقا آجیلی اصفهان

نوقا تبریز چه تفاوتی با گز اصفهان دارد؟

نوقا تبریز چه تفاوتی با گز اصفهان دارد؟ شکلات مغزدار توفیس و گز یک نوع خوراکی بسیار خوشمزه است که در بسیاری از شهر های ایران تولید می گردد. این محصول انواع و مدل های گوناگونی دارد که از جمله آن می توان به گز نوقا اشاره کرد. این نوع گز بسیار محبوب و مقوی است و از سوغاتی های معروف شهر های اصفهان و تبریز محسوب می شود.

نوقا تبریز با نمونه تولید شده آن در اصفهان تفاوت های بسیار زیادی دارد که مصرف کنندگان گرامی بهتر است در زمان خرید به آن توجه کنند. از جمله این تفاوت ها می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

  • یکی از مهمترین تفاوت هایی که بین این دو محصول وجود دارد در ترکیبات اصلی آن است. ترکیبات استفاده شده در این دو محصول تفاوت هایی با هم دارند. برای مثال در تولید گز نوقای اصفهان سعی شده از میزان پسته بیشتری استفاده شود.
  • از دیگر تفاوت هایی که بین گز نوقای اصفهان و تبریز وجود دارد، شیوه تولید آنها می باشد. تولید این محصول در تبریز بیشتر به شیوه سنتی انجام می شود.
  • ضخامت و بزرگی این مدل گز از دیگر تفاوت هایی است که ما بین این دو کالا وجود دارد. نوقای تبریز از ضخامت بیشتری در مقایسه با نمونه تهیه شده آن در اصفهان برخوردار است.

تولید کننده بهترین گز نوقا مغزدار اصفهان

تولید کننده بهترین گز نوقا مغزدار اصفهان قطب اصلی تولید گز درجه یک و با کیفیت در ایران شهر اصفهان می باشد. گز نوقا مغزدار اصفهان به شیوه های متعددی تولید می شود که از جمله آن می توان به روش های صنعتی و خانگی اشاره کرد. شرکت های تولید کننده گز نوقا تبریز و اصفهان در ایران برای تولید این محصولات از امکانات گسترده ای استفاده می شود.

استفاده از این امکانات تاثیر بسیار زیادی بر سرعت و حجم تولید این محصولات خواهد داشت. تولید کنندگان گز در ایران این محصولات را علاوه بر بازار داخلی به نقاط مختلف جهان ارسال می کنند. گز تولید شده در ایران در بسته بندی های بسیار زیبا و بهداشتی به کشور های مختلف جهان ارسال می گردد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید