مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گز آردی ۳۸ درصد پسته کرمانی+وزن ۴۵۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مدل گز آردی تولیدی بخش گز کرمانی اصفهانلیست تولیدات گز پسته ای 450 گرمی کرمانیفروش عمده گز آردی+لقمه ای پسته 450 گرمی

گز کرمانی برند مشهور تولید کننده ی گز بخش پایتخت گز ایران اصفهان که همراه با تولید و عرضه ی انواع گز مرغوب و درجه یک، در این بخش می توانید برای خرید انواع گز آردی ۳۸ درصد با مغز پسته ای به وزن ۴۵۰ گرمی عمده خریداری نماید.

انواع مدل گز آردی تولیدی بخش گز کرمانی اصفهان

همانطور که گفته شده است تولیدات شیرینی گز در ایران که متعلق به قطب تولیدی اصفهان بلداجی بوده است دارای قدمتی چندین و چند ساله در امر تولید بوده اند و تا به امروز برترین تولیدات ااز نوع یک شیرینی سنتی و مقوی را ارائه داده اند که همراه با برند های متعددی در بازار امروز معرفی شده اند که البته برخی از این برند ها برای خود دارای قدمتی طولانی در امر تولید هستند که در بازار امروزی به شهرت بسیاری رسیده اند و می توان گفت بخش عمده ای از بازار فروش را به خود اختصاص داده اند.

به عنوان مثال یکی از این برند های معروف تولید کننده ی گز بخش اصفهان با نام تجاری گز کرمانی معرفی می شود که این گز کرمانی بنابر تولیدات با سابقه ی طولانی مدتی که دارا بوده است برترین تولیدات از انواع گز های لقمه ای آردی را ارائه می دهد. تولیدات این دو مدل گز لقمه ای و آردی کرمانی صورت هایی از طعم های سنتی انگبین های گیاهی همراه با یکی از مغزیجات پسته ای و بادام از درصد های متفاوت تا وزن های بالا و پایین بسته بندی کادویی تا تولیدات گز فله ای را دارا می باشد.

موضوع این بخش در ارتباط با تولیدات مدل گز آردی کرمانی بوده است و این تولیدات گز آردی کرمانی همان مدل گز آردی گلدرشت با گلریز از نوع پسته ای و مخلوط را دربرگرفته است با درصد های متفاوت که نوع تولیدات فله ای گز آردی کرمانی نیز به بازار مصرف ارائه شده که صورتی از بسته بندی همچون گز لقمه ای با تیکه های برش بزرگتری را دارا می باشد.

لیست تولیدات گز پسته ای ۴۵۰ گرمی کرمانی

خب همانطور که گفته شد هر مدل تولیدی از گز برای خود دارای ویژگی هایی بوده است و یکی از ویژگی های تولید اشاره می کنیم به نوع بسته بندی محصول که در نوع گز کادویی با فله ای بوده و تنوع بالایی را در تولیدات گز کادویی می توان دید، این گز کادویی هر کدام در طرح های متفاوت از وزن های مختلف را شامل هستند، به عنوان مثال یکی از وزن های گز بسته بندی کرمانی، گز ۴۵۰ گرمی کرمانی می باشد که تولیدات نوع گز پسته ای ۴۵۰ گرمی ان از گز پسته ای ۳۸%، ۴۲%، ۱۸%، ۲۸ درصد می باشد. البته وزن ۴۵۰ گرمی کرمانی در نوع تولیدات گز مخلوط با بادام نیز ارائه داده است.

فروش عمده گز آردی+لقمه ای پسته ۴۵۰ گرمی

فروش عمده گز آردی ۳۸% پسته ای کرمانی که طعم انگبین های سنتی را نیز دارا هستند با وجود قابل عرضه بودن در نوع تولیدات فله ای، فروش نوع بسته بندی این گز پسته ای ۳۸% هم در وزن های ۴۵۰ گرمی و هم در وزن های ۲۵۰ گرمی نیز قابل عرضه می باشد، که برای خرید عمده هر یک از انواع تولیدات نام برده می توانید با ما در ارتباط باشید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید