مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش گز سوهانی لقمه ای اسپاتنا فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

محصولات تولیدی گز اصفهان اسپاتناتولیدات گز سوهانی اسپاتنا چگونه است؟معرفی تولیدات فله ای اسپاتنافروش عمده گز سوهانی فله با قیمت مناسب
فروش گز سوهانی اسپاتنا

فروش گز سوهانی اسپاتنا در این بخش بصورت فله ای و بسته بندی های پاکتی از نوع تولیدات لقمه ای زعفرانی با قیمت های فروش مناسب عمده در بازار داخل با پخش بازارهای صادراتی عرضه می گردد.

فروش گز سوهانی اسپاتنا

محصولات تولیدی گز اصفهان اسپاتنا

محصولات تولیدی از گز اصفهان همانطور که می دانید برگرفته از برندهای تولیدی بسیاری بوده است و وجود هر یک در جایجای بازارهای مختلف اصفهان و کشور عرضه و به فروش می رسد. اما یکی از این برندهای تولید کننده گز اصفهان با نام تجاری گز اسپاتنا معرفی شده است.

فروش گز سوهانی اسپاتنا

محصولات تولیدی که از گز این برند عرضه ی بازار مصرف کرده است تولیدات نوع گزهای لقمه ای با آردی می باشد که تنوع در تولیدات هر دو مدل گز به چشم دیده می شود این تنوع می تواند از نظر طعم و مزه با مدل های مغزی مختلف به همراه بسته بندی های گوناگون بوده باشد. پس این دسته بندی تولیدات گز اسپاتنا به این ترتیب می باشد.

  1. گز لقمه ای پسته بادام
  2. گز آردی پسته بادام
  3. گز سوهانی لقمه ای
  4. گز لقمه آردی کادویی
  5. گز لقمه ای کیلویی

فروش گز سوهانی اسپاتنا

تولیدات گز سوهانی اسپاتنا چگونه است؟

خب با وجود تنوع از تولیدات گزهای لقمه ای آردی اسپاتنا یکی از محصولات تولیدی این برند گز سوهانی بوده است. اینکه گز سوهانی اسپاتنا به چه صورتی تهیه و تولید گردیده همان گز سوهانی های مشهور بخش تولید مدل های لقمه ای با سلفون های متالایز و شفاف می باشد.

فروش گز سوهانی اسپاتنا

حال این گز سوهانی های لقمه ای علاوه بر اینکه در کارتن های فله ای به وزن ۵کیلو گرم بسته بندی شده اند نوع بسته بندی شده ی این محصول بصورت بسته بندی های پاکتی در وزن های ۵۰۰ گرمی با ۱۰۰۰ گرم بوده اند.

فروش گز سوهانی اسپاتنا

معرفی تولیدات فله ای اسپاتنا

تولیدات فله ای از محصولات اسپاتنا گرچه شامل سوهان گزی می گردد تولیدات فله ای از گزها را نیز دارا بوده است و این گزهای فله ای از نوع لقمه ای بوده اند که می توان به وجود تولیدات گزهای آردی فله ای هم اشاره ای کرد البته برساس تقاضای بازار خرید. پس این دسته بندی تولیدات فله ای از گز اسپاتنا شامل درصد های متفاوت مغزهای پسته بادام می گردد به این ترتیب.

  1. گز فله ای پسته بادام ۱۰%
  2. گز فله ای پسته بادام ۱۸%
  3. گز فله ای پسته بادام ۲۸%
  4. گز فله ای پسته بادام ۳۸%
  5. گز فله ای پسته بادام ۴۲%

فروش گز سوهانی اسپاتنا

فروش عمده گز سوهانی فله با قیمت مناسب

بازار گز ایرانی آراد گز عرضه کننده ی عمده تولیدات متنوع از محصولات گز اسپاتنا چون گز سوهانی با سایر انواع گزهای لقمه ای آردی همراه می باشد که وجود این محصولات تولیدی از گز اسپاتنا چون گز سوهانی با گزهای لقمه ای آردی را می توانید به قیمت درب کارخانه تهیه و خریداری نماید.

فروش گز سوهانی اسپاتنا

کیفیت تولیدی گز سوهانی فله ای اسپاتنا درجه یک و مرغوب بوده اند که یکی از پیشنهادات بازار صادرات گز سوهانی با کشورهای جهانی من جمله کشورهای همسایه با کشورهای حاشیه خلیج فارس بوده است بنابراین از نظر قیمت فروش نیز می توان گفت نازلترین نرخ قیمت فروش را دارا بوده است.

فروش گز سوهانی اسپاتنا

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید