مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز سکه ای شاهکار ترنجبینی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های تولیدی گز سکه ای گلریز شاهکارنمایندگی فروش گز شاهکار با قیمت مناسب عمده

شکلات ريل ايرانی و گز سکه ای نمونه ی پرطرفدار گز آردی سکه ای یا همان گز آردی گلریز معروف بوده است که در طعم های مختلف انگبین دار چون ترنجبینی از تولیدات گز شاهکار این برند برتر گز پایتخت ایران بلداجی با قیمت مناسب و عمده در بازار عرضه و به فروش می رسد.

مدل های تولیدی گز سکه ای گلریز شاهکار

مدل هایی که از تولیدات گز با برند شاهکار به بازار ارائه شده است می توان طرح های گوناگون از بسته بندی ها دید و نام برد، چون گز محصولی بوده که در دو مدل برش گزی به بازار ارائه می گردد از گذشته تا به امروز و ان هم گز لقمه ای با گز آردی بوده است، پس به این ترتیب این محصول در این دو مدل و توسط هر شرکت تولید کننده ای ارائه می گردد. و از دیگر ویژگی هایی که می توان گفت در بین تمامی تولیدات یکسان بوده است این مصرف مغز پسته بادام با طعم های انگبین گیاهی و نوع تولیدات فله ای هم در گز آردی و هم گز لقمه ای می باشد. تنها تفاوت در بین برند های تولید کننده این درجه ی کیفیت در تولید، نوع بسته بندی با طرح های گوناگونی که هر شرکتی ارائه می دهد.

و اما تولیدات مربوط به گز آردی شاهکار، می دانیم که نوع گز اردی در دو مدل برش گز آردی گلریز با گلدرشت بوده اند و همراه با تمامی خصوصیت و ویژگی های که در متن قبل ارائه دادیم. از تنوع کار تولیدات گز آردی شاهکار می توان به چند مورد از تولیداتی که در لیست خود دارند و قرار داده اند نام برد و معرفی کرد که عبارتنداز:
  • گز سکه ای (گلریز ) پسته ۴۲%
  • گز سکه ای (گلریز ) پسته ترنجبینی
  • گز سکه ای (گلریز ) پسته شیرخشتی
  • گز سکه ای (گلریز ) پسته انگبینی
  • گز سکه ای (گلریز ) پسته ترنجبینی ۳۸%
  • گز سکه ای (گلریز ) پسته ترنجبینی ۲۸%
  • گز سکه ای (گلریز ) پسته زعفرانی
  • گز سکه ای (گلدرشت ) پسته ۳۸%
  • شکلات رامتین شونیز

یکی از تفاوت های تولیدی در بین گز لقمه ای با آردی این بوده که گز آردی در پایان مرحله ی بسته بندی در بین آرد مخصوص غوطه ور و آغشته می شود تا باعث حفظ نرمی و تازگی گز شود ولی گز لقمه ای بنابر سلفون پیچ شدن ان که منجر به نفوذ هیچ گونه هوایی داخل ان نمی گردد باعث نرم بودن گز می گردد و گز برش سکه ای را می توان دید که به ندرت در بین برخی واحد های تولیدی ارائه می گردد چون به دلیل دارا نبودن هیچ گونه بسته بندی دور گز منجر به سفت شدن این محصول می گردد.

نمایندگی فروش گز شاهکار با قیمت مناسب عمده

قیمت گز سکه ای شاهکار یا همان گز آردی گلریز و یا گلدرشت براساس نوع درصد مغز و خود مغز از عوامل تاثیر گذار بر قیمت فروش بوده اند ولی براساس یک عرضه و فروش مستقیم می توان گفت همراه با قیمت های مناسب بصورت عمده در سراسر بازار کشور توزیع، پخش و به فروش می رسد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید