مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع گز لقمه+آردی پسته بادام ۱۸%

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع درصد گز مغزدار تولید شدهمدل های تولیدی گز 18% عرضه در بازارفروش انواع گز لقمه+آردی مغزدار 18 درصد

گز لقمه ای چهار مغز

انواع گز و شکلات انرژی بار کارن که از نوع گز لقمه ای و آردی می باشد همراه با درصد های متفاوت از سه مدل گز مغزدار روانه ی بازار مصرف شده است که این فروش گز لقمه ای آردی این بخش از تولیدات گز پسته بادام ۱۸ درصد از صورت های مختلف تولیدات ارائه می گردد.

انواع درصد گز مغزدار تولید شده

از خصوصیت ها و ویژگی هایی که در تولیدات گز می توان معرفی کرد این بوده که به چند دسته تقسیم بندی می شوند و هر یک از این ویژگی ها از عوامل تاثیر گذار بر تولید گز بوده است. خب ما در این بخش می پردازیم به ویژگی نوع مغز مصرفی در تولید گز با درصد هایی که از این مغز ها در تولید گز به کار می رود. پس گز شیرینی بوده است که تولید ان از کلیه ی مواد اولیه و طبیعی مصرف می شود که در ان از هیچ گونه مواد نگهدارنده ای استفاده نمی شود و برای خوش عطر و مزه کردن این شیرینی از انگبین های گیاهی استفاده می شود و بنابر مصرف مغزیجات متفاوت منجر به این امر شده که یکی از شیرینی های مقوی با ارزش غذایی بالایی گردد.

گز لقمه ای چهار مغز

خب پس ویژگی اول از تولید گز و شکلات طرح سیگار را مرتبط می دهیم به این موضوع که از چه مغزیجاتی برای تولید به کار می رود. گز شیرینی بوده که از گذشته تا به امروز نوع مغز مصرفی براساس مغزیجاتی چون پسته و بادام بوده، البته با اینکه هستند بخش هایی از مرکز های تولیدی که بصورت گز اجیلی یعنی میکس تمام انواع مغزیچات را به کار می برند و اساس و پایه ی بازار خرید همین گز ها با مغز پسته و بادام بوده است. البته در نوع ترکیبی که معروف به گز مخلوط بوده هم تهیه می شود. یعنی ترکیبی از مغز پسته با بادام.

گز شکلاتی پسته ای

پس به این ترتیب این گز مغزدار به سه دسته گز پسته ای، گز بادام با گز مخلوط تقسیم بندی شد و حال ویژگی دیگری که به این گز نسبت می دهند این بوده که از درصد های متفاوت هم تشکیل شده است و درصد های تولیدی شامل گز ۱۰%، ۱۸%، ۲۸%، ۳۲% و … می باشد. و طبق های گفته های پیشین هر یک از این انواع درصد های گز مغزدار برای خود طعم های از انگبین های سنتی را دارا هستند.

گز صادراتی نیکومنش

مدل های تولیدی گز ۱۸% عرضه در بازار

پس یکی از درصد های رایج در بین واحد های تولید کننده گز، گز ۱۸ درصد بوده است که این گز می توان در سه مدل گز ۱۸% پسته ای، گز ۱۸% مخلوط با گز ۱۸% بادام تولید شده باشد و از طعم های در نظر گرفته شده شامل گز ۱۸% زعفرانی، ترنجبینی، بیدمشک و … بوده اند و البته از نوع تولیدات گز ۱۸% لقمه ای با آردی که در صورت های متفاوت از تولیدات گز ۱۸% فله ای تا کادویی را در برگرفته است البته با برند های مختلف تولید کننده که براساس نمایندگی های فروش در بخش های مختلف متفاوت عرضه شده اند.

گز صادراتی نیکومنش

فروش انواع گز لقمه+آردی مغزدار ۱۸ درصد

فروش این بخش از انواع گز ۱۸% مغزدار شامل هر یک از انواع معرفی شده هستند که در تمامی انواع مدل های بسته بندی قابل عرضه در بازار های ایرانی با تامین بازار های صادراتی بوده است که براساس درصد و نوع طعم و مدل های بسته بندی باید گفت که دارای نوسان نرخ قیمت های خرید فروش می باشد. به این ترتیب برای تهیه و خرید هر یک از انواع گز ۱۸% و سایر تولیدات از گز مغزدار می توانید با ما همراه باشید.

گز بیدمشکی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید