مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید گز سکه ای گلریز مخصوص معراج

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیت های تولیدی مدل گز گلریز، سکه اینوع تولیدات گز سکه ای گلریز معراج چگونه ست؟فروش انواع گز مخصوص اصفهان معراج
گز صادراتی به کانادا

گز سکه ای یا گز گلریز که مخصوص تولیدات نوع گز های آردی با گز برشی می تواند بوده باشد در مجموعه تولیدات گز معراج می توانید این تولیدات را با درصد های متفاوت از مغزیجات در این بخش از مرکز فروش بصورت عمده درخواست و خریداری نماید.

خصوصیت های تولیدی مدل گز گلریز، سکه ای

گز در مدل هایی همچون گز لقمه ای، گز آردی با گز سکه ای تولید می شود که طبق تعاریفی که از قبل در مورد هر یک از این انواع گز ها ارائه دادیم می بینیم که هر کدام برای خود دارای خصوصیت و ویژگی های خاصی بوده اند از جنبه های مختلف در امر تولید و یکی از این خصوصیت ها مربوط به هر مدل برش گزی در نوع برش های انها می باشد. به عنوان مثال یکی از این انواع گز ها نوع گز سکه ای بوده است. این گز سکه ای همانطور که از نام ان پیداست همانند سکه دایره ای شکل در ضخامت های متفاوتی برش داده شده و اینکه با یکی از طعم های انگبین های گیاهی در نوع گز مغزدار پسته ای، بادام با مخلوط از درصد های پایین و بالا تولید شده اند.

گز ترنجبینی آردی

نوع گز سکه ای از نظر بسته بندی همچون گز لقمه ای دارای پوشش سلفونی نبوده و همانند گز آردی نیز غوطه ور در آرد مخصوص نیز نمی باشد پس در باکس های مخصوص چیده و بصورت پک بسته بندی می گردد و تولیدات این گز سکه ای در بین برخی از واحد های تولید کننده ی گز به چشم می خورد همچون گز معراج اصفهان. بنابر دلایلی می توان گفت که این گز به ندرت در بین واحد های تولیدی تهیه می گردد.

گز مغزدار اصل

البته به گز آردی با برش های دایره نیز مشهور هستند به گز آردی گلریز با این تفاوت از نوع گز های سکه ای این بوده که در آرد مخصوص به گز آردی پیچیده می شود هم در نوع فله ای و هم بسته بندی کادویی، که نوع بسته بندی گز های سکه ای مجموعه ای از وزن های مختلف کادویی را در طرح های مختلف تشکیل داده اند.

نوع تولیدات گز سکه ای گلریز معراج چگونه ست؟

گز سکه ای گلریز را گاه نمونه هایی از تولیدات گز آردی گلریز هم معرفی می کنند ولی مدل خود گز سکه ای گلریز، همان گز های برش سکه ای بودند که بدون نگهداری در ارد مخصوص، همچون گز های لقمه ای بدون سلفون های تک نفره در جعبه چیده می شوند و همانند سایر گز های مغزدار از درصد های متفاوت گز پسته ای با مخلوط این تولیدات گز سکه ای معراج تشکیل شده است و عمده تولیدات از این گز سکه ای را مدل های جعبه کادویی شامل می شود که در نوع فله ای تولید و عرضه نمی گردد.

گز عسلی 42%

فروش انواع گز مخصوص اصفهان معراج

فروش انواع محصولات تولیدی گز اصفهان معراج در بازار گز اصفهان همراه با مجموعه فروشگاه های متعددی همراه بوده است که در سایر بخش های مختلف از بازار کشور نیز این فروشگاه ها مستقر بوده اند و بخش های مختلف از مراکز استانی کشور برای تهیه و خرید عمده تولیدات از گز معراج اصفهان می توانند با این مرکز و مجموعه فروش اینترنتی در ارتباط باشند که عرضه ی کلیه ی تولیدات از انواع گز این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی را همراه با تولیدات گز سوهانی و سوهان عسلی های درجه یک با قیمت مناسب روانه ی بازار های مصرف کل کشور و بازار های جهانی می نماید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید