مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش صادراتی عمده انواع سوهان گزی

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده تولیدات نوع سوهان گزی برای صادراتمرکز تولید و فروش انواع سوهان گزی
سوهان گز

گز بیدمشکی

سوهان گزی و شکلات پشمکی آیدین که در انواع گوناگونی تهیه و تولید می گردد در فروش صادراتی این محصول و در این بخش پیشنهادات متفاوتی براساس نوع بازار کشور های مختلف ارائه می گردد، پس جهت سفارشات صادراتی عمده سوهان گزی می توانید با ما در ارتباط باشید.

عمده تولیدات نوع سوهان گزی برای صادرات

در بخش تولیدات از تنقلات شیرین نمونه های متنوعی در بخش های مختلف از مراکز استانی کشور تهیه و تولید می گردد و در بازار های صادراتی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در بین این انواع تنقلات شیرین می پردازیم به گروه تولیدات از شیرینی گز. این محصول تولیدات مخصوص بخش اصفهان با بلداجی بوده که با قدمت چندین ساله ی خود در امر تولیدات این محصول لقب قطب و پایتخت گز ایران را به خود اختصاص داده اند. پس با نام های تجاری متفاوتی این محصول را در بازار ایرانی می توان دید و تهیه کرد. بازار گز اصفهان بلداجی که خود برگرفته از مجموعه تمام برند های تولید کننده ی گز این قطب های تولیدی، پس تهیه ی هر نوع برند گزی در این دو بازار گز ایرانی امکان پذیر می باشد.

سوهان قم

ولی بازار های داخلی براساس نوع تقاضای بازار مصرف کننده برند های متفرقه ای هستند که عرضه و به فروش می رسند. حال این امر نیز برای بازار های صادراتی هم صدق می کند و در انواع برند های تولید کننده ی مختلف تهیه و صادر می گردد. صادرات صورت گرفته از گز ایرانی در انواع گوناگونی می باشد و یکی از بالاترین درصد های انتخاب و خرید در جهت تهیه ی نوع گز لقمه ای مغزدار پسته ای می باشد. یکی دیگر از محصولات تولیدی پرطرفدار در بازار صادرات چون بازار های کشور همسایه تولیدات نوع گز سوهانی لقمه ای بوده. این محصول از سوهان گزی بصورت بدون مغز تهیه می شود که صورت های از بسته بندی تک نفره در نوع فله ای و بسته بندی پاکتی با وزن های مختلف ارائه گردیده است.

گز سوهان ارزان

سوهان گزی محصولی چون گز لقمه ای بوده که دارای لایه ی گز بدون مغز با روکش سوهان و می توان گفت با اینکه خود گز دارای ارزش غذایی بالایی بوده سوهان خود نیز دارای ارزش غذایی بالایی می باشد و وجود این دو ترکیبی خوشمزه و بی نظیر در بین نوع گز لقمه ای بشمار می رود. وجود این سوهان گزی صادراتی باز می تواند انتخابی از نمونه های نام برده شده باشد که اساس سفارشات صادراتی سوهان گزی همان مدل سوهان گزی پاکتی با وزن های مختلف می باشد اعم از:

  • سوهان گزی پاکتی یک کیلویی
  • سوهان گزی پاکتی نیم کیلویی
  • سوهان گزی پاکتی ۸۰۰ گرمی
  • سوهان گزی کادویی ۲۵۰ گرمی
  • شکلات کادویی قافلانکوه

گز سوهان ارزان

مرکز تولید و فروش انواع سوهان گزی

در این مرکز تولیدات انواع سوهان گزی با وزن های مختلف در نوع بسته بندی پاکتی با مدل کادویی و نوع تولیدات گز سوهانی فله ای ارائه می گردد. بنابراین برای سفارشات صادراتی از تولیدات سوهان گزی لقمه ای می توانید با ما در ارتباط باشید. از لحاظر نرخ قیمت خرید فروش سوهان گزی باید گفت که سوهان گزی پاکتی با مدل سوهان گزی فله ای متغیر و گران قیمت تر به نسبت نوع فله ای می باشد.

گز مغزدار اصل

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید