مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز مخلوط پاکتی یک کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نوع تولیدات گز مخلوط به چند دسته تقسیم می شود؟فروش گز مخلوط یک کیلویی با قیمت مناسب
صادرات گز مغز بادام

گز مخلوط

شکلات گالاردو ۶۰ درصد و گز مخلوط که در انواع تولیدات گز پاکتی یک کیلویی و نوع تولیدات گز فله ای با وزن های مختلف بسته بندی شده است در این بخش در انواع تولیدات کیلویی و کادویی با درصد های متفاوت مغز پسته بادام در بازار کشور توزیع و به فروش می رساند.

نوع تولیدات گز مخلوط به چند دسته تقسیم می شود؟

انچه از تولیدات گز به بازار فروش عرضه شده است مربوط به نوع برش گز بوده که از این نظر به سه دسته تقسیم بندی می شوند و به گز لقمه ای، گز آردی با گز سکه ای معروف هستند. حال باز این سه مدل برش گزی خود به چند گروه و بخش دیگر نیز تقسیم بندی می شوند که از نظر نوع مغز مصرفی و درصد ان با طعم هایی که برای خوشمزه تر شدن گز لحاظ می کنند همگی از عوامل بوده اند که منجر به تنوع و متنوع بودن کار تولید گز می گردد که البته باز نوع بسته بندی از دیگر عوامل تاثیر گذار بوده است. خب موضوع این بخش مربوط به تولیدات گز از نظر نوع مغز مصرفی در تولید بوده است.

گز اصفهان

پس بنابراین شکلات لینت در ایران و گز های مغزدار تولید شده در نوع گز پسته ای، گز بادامی با گز مخلوط تقسیم می شوند و نمونه های گز آجیلی ۴ مغز از مدل های جدید تولیدات گز مغزدار دربین برخی واحد های تولید کننده به چشم می خورد. خب و اما گز های مغزدار که سه نمونه ی اولی از تولیدات سنتی از دیرباز تا به امروز محسوب می گردند. با اینکه مدل گز پسته ای را می توان پرفروش ترین نام برد بعد از ان گز مخلوط در رده ی دوم گز های پرفروش قرار می گیرد. در اصل هر بازاری خواهان و خرید نوع گزی بوده است که درخواست های بیشتری دارد در اصل طبق سلیقه با ذائقه های مختلف افراد تهیه و عرضه می نمایند. و اما تولیدات نوع گز مخلوط این گز مخلوط را می توان از چند جنبه و جهت به چند بخش هم تقسیم بندی کرد که اعم از:
  • گز مخلوط لقمه ای
  • گز مخلوط آردی
  • گز مخلوط سکه ای
  • گز مخلوط ترنجبنی
  • گز مخلوط بیدمشکی
  • گز مخلوط ۱۰%، ۱۸%، ۲۸%، ۳۰% و … .

گز اصفهان

فروش گز مخلوط یک کیلویی با قیمت مناسب

نوع گز پسته ای را می توان از نمونه های گز گران قیمت نام برد و مدل گز ارزان قیمت را چند نوع از گز ها شامل می گردد در نوع گز بی مغز می توان نمونه های ارزان قیمت ترین گز ها نام برد ولی گز ارزان قیمت مغزدار شامل گز بادامی و بعد از ان گز مخلوط می گردد که گز پسته ای در رده ی گران نرین ها قرار می گیرد و در این بخش عرضه و فروش گز مخلوط هم در نوع فله ای و هم کادویی با نمونه ی گز یک کیلویی پاکتی هم به فروش می رسد با قیمت مناسب، پس جهت سفارشات خرید نوع گز یک کیلویی پاکتی گز مخلوط می توانید با ما در ارتباط باشید.

گز ارزان قیمت

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید