مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز پسته ۴۰۰ گرم عسلی/شیرخشتی شاهکار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مبنای محاسبه ی قیمت گز در بازار چیست؟تولیدات گز عسلی/شیرخشتی شاهکار چه نوع است؟فروش انواع گز 400 گرمی پسته شاهکار+قیمت کارخانه

قیمت گز پسته ۴۰۰ گرمی برمبنای طعم های متنوع از انگبین های گیاهی که متغیر بوده است، تولیدات گز عسلی با شیرخشتی شاهکار نمونه ی تولیدات اعلا و درجه یک از گز لقمه ای با قیمت خوب و مناسب عمده در این بخش به فروش می رسد.

مبنای محاسبه ی قیمت گز در بازار چیست؟

می دانیم که تولیدات از نوع شیرینی جات ها در ایران بسیار متنوع بوده اند اعم از تولیدات شیرینی جات های سنتی تا صنعتی که در کارگاه ها و یا کارخانجات مختلف تهیه و تولید می شوند و هر شیرینی برای خود صورت های تولیدی متفاوتی را دارا هستند که براساس اصناف موجود در کشور دارای نرخ قیمت های فروش متفاوتی را نیز دارا هستند. یکی از این گروه های تولیدی از شیرینی جات ها که در این مجموعه برای خرید فروش در بازار ایران و بازار های جهانی در نظر گرفته است مربوط به تولیدات یکی از شیرینی های سنتی ایرانیان از زمان های دور بوده که امروزه به عنوان برترین انتخاب گردیده است و ان هم شیرینی گز نام دارد.

گز از جمله شیرینی های مخصوص دیار نصف جهان با پایتخت گز ایران بلداجی بوده است در اصل این دو بخش از مرکز و قطب های اصلی تولید کننده ی گز در کشور بوده و مجموعه واحد های تولیدی بسیاری را در خود جای داده اند که تولید کنندگان انبوه و عمده ی انواع و اقسام گوناگون این انواع شیرینی ها هستند، با مدل و نمونه های تولید شده از شیرینی گز اشنا هستیم و می دانیم در دو مدل گز لقمه ای با آردی تهیه می شود از صورت های مختلف تولید.

و اما مبنای محاسبه ی قیمت گز در بازار به این ترتیب می باشد که گز همانطور که می دانیم در نوع مغزدار مخصوصا مغزیجاتی چون پسته و بادام تهیه می شود و از جمله مغز ها گران محسوب می شوند بنابراین مصرف ان در گز هم با درصد های متفاوتی بوده من جمله گز ۱۰%، تا گز ۴۲ درصد را شامل می شود بنابراین یکی از عوامل در محاسبه ی نرخ قیمت گز مربوط به درصد مغز بوده در کنار ان می توان به طعم گز، فله ای و یا کادویی بودن گز و … اشاره کرد.

تولیدات گز عسلی/شیرخشتی شاهکار چه نوع است؟

به عنوان مثال می توان به تولیدات گز عسلی و یا گز با طعم شیرخشتی اشاره کرد یکی از چندین و چند طعم های سنتی و اصیل از انگبین های گیاهی بوده اند که برای عطر و طعم گز به کار می رود. در اصل طعم اصیل گز به همین طعم های انگبین های گیاهی بوده که از سایر شیرینی ها منحصر به فرد می باشد. و تولیدات گز شاهکار بلداجی یکی از واحد های عرضه کننده ی این محصول با این طعم بوده که در تولیدات گز لقمه ای با گز اردی می باشد حال در مدل های فله ای تا بسته بندی به وزن های ۴۰۰ گرمی بوده اند.

گز صادراتی نیکومنش

فروش انواع گز ۴۰۰ گرمی پسته شاهکار+قیمت کارخانه

قیمت کارخانه از تولیدات گز براساس نوع تولیدات خود متفاوت بوده است و این بخش یکی از مجموعه مرکز های فروش اینترنتی تولیدات انواع گز شاهکار بلداجی در نوع بسته بندی های ۴۰۰ گرمی تا ۳۳۰ گرمی و تولیدات فله ای به وزن کارتن های ۵ کیلوگرمی پر می شوند که می توانید برای تهیه ی تولیدات گز با طعم عسلی و شیرخشتی از نوع لقمه ای ۴۰۰ گرمی با قیمت های خوب فروش با ما در ارتباط باشید.

گز مغزدار اصل

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید