مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع سوهان کنجدی عسلی فله اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات انواع سوهان در قطب گز ایران/اصفهانخصوصیت تولیدات سوهان کنجدی عسلیانواع سوهان کنجدی طعم دار با قیمت خوب

انواع سوهان اصفهان که از دسته تولیدات متنوعی همراه بوده است، در این بخش از فروش پیشنهاداتی از تولیدات سوهان کنجدی عسلی در نوع فله ای تا بسته بندی شده با قیمت خوب برای بازار های پخش و فروش عرضه می گردد.

لیست تولیدات انواع سوهان در قطب گز ایران/اصفهان

گز در ایران در دو قطب تولیدی تهیه و تولید می گردد که قدمت تولیدات ان هم به زمان های بسیار دوری باز می گردد به گونه ای که برخی از واحد های تولید دارای قدمتی چندین و چند ساله در امر تولیدات این شیرینی بوده اند که امروزه در بازار های ایران و جهان به خوبی خوش درخشیده و مشهور شده اند. و معرفی از این دو قطب تولیدی گز ایران شامل بخش اصفهان با بلداجی می باشد.

و دلیل این امر را رویش خود روی گیاهانی چون انگبین بوده که از عصاره ی این گیاه برای عطر و طعم بخشیدن با گز و شیرینی ان استفاده می کنند و همین عصاره منجر شده است که گز در بین تولیدات تمامی انواع شیرینی جات ها دارای عطر و طعم خاص و ویژه ای بوده باشد. بنابراین تولیدات این محصول در صورت های تولیدی از انواع گز های لقمه ای با انواع گز آردی ارائه شده است که البته از جنبه هایی می توان گفت که دارای تنوع در تولید بوده اند.

و اما موضوع این بخش که مربوط به تولیدات سوهان اصفهان بوده است. اصفهان علاوه بر تولیدات این شیرینی اصیل گز ایرانی، دیگر تولیداتی همچون سوهان را نیز دارا بوده که از تولیدات سوهان مخصوص قم متفاوت تر می باشد. دسته بندی از تولیدات سوهان اصفهان را می توان اشاره کرد به تولیدات سوهان کنجدی، سوهان عسلی و سوهان هایی همانند سوهان های بخش اصفهان که مهم ترین تولیدات سوهان اصفهان مربوط به دو مورد معرفی شده می باشد.

خصوصیت تولیدات سوهان کنجدی عسلی

انچه از فروش سوهان اصفهان در این بخش در نظر گرفته شده است مربوط به تولیدات سوهان کنجدی عسلی بوده است و از خصوصیت ها و ویژگی های تولیدی این محصول می توان اینطور وصف کرد که در گروه تولیدات پولکی نبات ها قرار دارد و تولید می گردد و صورتی همانند تولیدات پولکی بوده که بسیار ترد و شکننده با این تفاوت که از صد در صد ترین دانه ی کنجد استفاده شده است که برای ترکیب در دیگر دانه های مغزی از دانه هایی چون سیاه دانه، خشخاش، مغز تخم افتابگردان، نارگیل، گل محمدی، گشنیز و … استفاده می شود. صورت های بسته بندی از این محصول در نوع برش های تکه ای و بسته بندی فله ای و جعبه ای می باشد.

انواع سوهان کنجدی طعم دار با قیمت خوب

انواع سوهان کنجدی عسلی اصفهان عرضه شده در این بخش همانطور که معرفی شده در نوع فله ای به وزن های ۳ کیلوگرمی ارائه می شود و مدل جعبه ای ان هم به وزن های ۵۰۰ گرمی بوده اند که هر بخشی از بازار نوعی از تولیدات را خریدار بوده است، و اما قیمت های فروش این محصول از تولیدات نوع پولکی نبات ها متفاوت تر و تا حدودی گران قیمت تر می باشد که با قیمت های خوب بازار فروش و تولیدات باکیفیت و به روز در این مجموعه ی فروش اینترنتی عمده تهیه و خریداری نماید.

سفارشات خرید این مجموعه که همراه با عرضه ی سوغات اصفهان من جمله گز، پولکی نبات با سوهان اعم از سوهان گزی، سوهان کنجدی و ... بوده است می توانید برای سفارش خرید عمده ی انواع این محصولات جهت پخش بازار داخلی با صادرات با ما در تماس باشید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید