مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مستقیم گز شکلاتی حاج عبدالله

آنچه در این مقاله می خوانید...

بخش های تولید کننده ی گز در کشوردسته بندی انواع گز تولید شده در ایرانمعرفی گز شکلاتی حاج عبداللهمرکز خرید و پخش گز شکلاتی مستقیم عمده
گز شکلاتي مغزدار

خرید گز شکلاتی حاج عبدالله و شکلات قلبی سورپرایز بصورت مستقیم در سفارشات عمده توسط این مرکز برای سرتاسر بازار کشور عرضه می گردد فروشی اعم از گز شکلاتی های کیلویی تا بسته بندی های کادویی.

بخش های تولید کننده ی گز در کشور

در کشور اینکه بخواهیم به معرفی شیرینی جات های ایرانی بپردازیم باید گفت که تنوع بالای را دارا هستند اما من جلمه این شیرینی های سنتی و اصیل ایرانی گز نام دارد و بخش های تولید کننده، در اصل قطب و پایتخت تولید گز در کشور را می توان دو مرکز معرفی کرد که لقب پایتخت گز ایران را به خود اختصاص داده اند و ان هم گز اصفهان با گز بلداجی بوده اند.

خرید گز شکلاتی

یکی دیگر از مراکز تولید گز در کشور هم تبریز بوده است اما در نوع مخصوص به خود تهیه می نماید و انچه از گز این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی در بازار موجود است عبارتنداز:

  1. گز لقمه ای
  2. گز آردی
  3. گز سکه ای
  4. گز نوقا
  5. گز آجیلی
  6. شکلات قیفی سوربن عمده

دسته بندی انواع گز تولید شده در ایران

دسته بندی صورت گرفته از تولیدات گز در بازار کشور را می توان چند مورد نام برده و اشاره شده در بخش قبل بوده باشد اما هر یک از این گزهای معرفی شده باز برای خود به دسته های متفاوت تر دیگری تقسیم می شود از جنبه های مختلف اعم از نوع و مدل بسته بندی، وزن گز، طعم گز و غیره که بالاترین تنوع را در طعم گز می توان دید و این انواع گز با طعم های مختلف تولید در ایران به این ترتیب است.

  1. گز شکلاتی
  2. گز انگبینی
  3. گز بیدمشکی
  4. گز میوه ای
  5. گز زنجبیلی
  6. گز ترنجبینی
  7. گز شیرخشتی
  8. و انواع طعم دیگر

خرید گز شکلاتی

معرفی گز شکلاتی حاج عبدالله

ما در این بخش قصد داریم که به معرفی یکی از طعم های گز اشاره بکنیم که تا حدودی در بازار مورد استقبال کثیری از افراد قرار گرفته است و ان هم گز شکلاتی بوده است. این گز شکلاتی با اینکه در بین تولیدات برخی از برندهای گز اصفهان ارائه می گردد نوع خاصی از این گز شکلاتی مربوط به تولیدات گز شکلاتی حاج عبدالله بوده است که در ترکیب با مایه گز و پشمک تولید شده.

خرید گز شکلاتی

اما تولیدات گز شکلاتی تولید بخش اصفهان بصورت گزهای لقمه ای مغزدار از درصد های متفاوت در بازار بوده اند، برندهای چون گز شکلاتی آنتیک که تولیدات ارائه داده اعم از:

  • گز شکلاتی پسته بادام
  • گز شکلاتی سه مغز
  • گز شکلاتی بادامی
  • گز شکلاتی مخصوص

مرکز خرید و پخش گز شکلاتی مستقیم عمده

خرید مستقیم عمده گز شکلاتی حاج عبدالله با اینکه شامل بسته بندی های کادویی پت در وزن های مختلف بوده است اما می توان دید که اغلب و یا پایه ی سفارشات عمده براساس خرید گز شکلاتی کیلویی بوده است.

خرید گز شکلاتی

همچنین می توان گفت امکان سفارشات خرید از دیگر انواع گزها اعم از مغزدار تا بی مغز با تنوعی از طعم ها در این مرکز مستقیم از واحدهای تولیدی تهیه و عرضه می گردد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه  آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید